„Prawda o zamożności w Polsce i w Europie” – badanie McCann Truth Central
  • 0
  • 7
17.03.2014

„Prawda o zamożności w Polsce i w Europie” – badanie McCann Truth Central

Chcąc trafić do osób zamożnych, marki muszą nie tylko rozumieć wartości, jakimi kieruje się ta grupa, ale także oprzeć się pokusie stosowania w komunikacji tradycyjnych kodów luksusu i wziąć pod uwagę globalne trendy – wynika z raportu „Prawda o zamożności w Polsce i w Europie” McCann Truth Central.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Ariete

10 lat temu

Coś za coś

"Respondenci, aby udowodnić rodzinie, że ją kochają.." - to zdanie wiele mówi o jakości ich życia.

17 marca 2014