Pralka i piekarnik wzmacniają wizerunek marki
  • 2
  • 1
23.08.2010

Pralka i piekarnik wzmacniają wizerunek marki

W trzecim kwartale br. marka Mastercook rozpocznie nową kampanię reklamową. W przygotowanych spotach pod hasłem „Dobrze mieć w domu mistrza, a jeszcze lepiej dwóch”, zaprezentowane zostaną: piekarnik, który sam rozpoznaje potrawę, oraz pralka, która „błyskawicznie dopiera do czysta”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52621 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 sierpnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.08.2010

Sanitec Koło rozpoczyna współpracę z Toolboksem

Firma Koło, część międzynarodowego koncernu Sanitec, lidera branży ceramiki łazienkowej, zatrudniła agencję Toolbox Creative Communications do opieki nad swoim wizerunkiem. Współpraca obejmuje szeroko zakrojone działania PR, działania CSR spółki oraz aktywność w social media. Agencja zajmie się także promowaniem ekspertów firmy Koło, istniejących linii produktowych oraz wprowadzaniem na rynek nowości marek Koło, Keramag i Koralle.