„Pragniesz dziecka i nie wiesz, jak to powiedzieć? Kup buty Bartek” – marka z kolejną odsłoną kampanii (wideo)
  • 1
  • 1
21.05.2014

„Pragniesz dziecka i nie wiesz, jak to powiedzieć? Kup buty Bartek” – marka z kolejną odsłoną kampanii (wideo)

20 maja rozpoczęła się druga odsłona kampanii Bartka. W serii reklam „Niespodzianka” marka kontynuuje strategię ukazywania związku między butami a ciążą.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

k.

10 lat temu

grupa docelowa

teoretycznie jestem targetem tej reklamy (mam dwadzieściaparę lat i małe dziecko). Niestety zupełnie nie rozumiem tej reklamy. Więc albo potrzeba jakiegoś ponadprzeciętnie wysokiego IQ (co też chyba nie jest dobre dla reklamy, bo dotrze ona wtedy tylko do bardzo wąskiej grupy odbiorców), albo ta reklama jest po prostu słaba...

21 maja 2014