Pragnienie wciąż bez szans
  • 0
  • 1
13.07.2006

Pragnienie wciąż bez szans

Od 17 lipca, w ramach trwającej od marca kampanii pod hasłem „Pragnienie nie ma szans”, rusza nowy spot reklamowy napoju Sprite. Spot będzie kontynuacją serii zaskakujących i prowokacyjnych filmów reklamowych ze Sprite’em i Pragnieniem, w których role wciela się dwóch młodych ludzi: Chudy i Kudłaty. Niezależnie od tego, kto w danym momencie jest Spritem a kto Pragnieniem, pewne jest jedno: zawsze z Pragnieniem wygrywa Sprite.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2006

Branżowy magazyn „Biznes i Energia”

Direct Publishing Group wydało magazyn typu customer publishing dla firmy Enion S.A. Magazyn „Biznes i Energia” został przygotowany dla kluczowych klientów ENION w grupie prowadzącej działalność gospodarczą. Magazyn trafia również do wszystkich organów samorządu terytorialnego tj. urzędów gmin, miast, starostw powiatowych. Jest on wydawany w nakładzie 10.000 szt. i dystrybuowany do firm, którym energię elektryczną dostarcza Enion SA.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2006

Portal Gazeta.pl wprowadza nowy profil – Kultura

Wchodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów portal Gazeta.pl uruchamia nowy, czternasty profil behawioralny - Kultura - dzięki temu możliwe będzie targetowanie przekazu reklamowego do osób zainteresowanych tematyką kulturalną, w sposób niepowiązany z treścią odwiedzanej w danym momencie strony. Takie działanie jest znacznie bardziej korzystne cenowo, a często i bardziej skuteczne niż targetowanie kontekstowe (czyli umieszczenie reklamy na stronie o tematyce bliskiej grupie docelowej produktu czy usługi).