Pracownik w Internecie, czyli o szukaniu pracy przez social media – Adecco (infografika)
  • 0
  • 1
18.11.2014

Pracownik w Internecie, czyli o szukaniu pracy przez social media – Adecco (infografika)

Social media są traktowane głównie jako platforma komunikacji prywatnej, a jednak próby poszukiwania pracy za ich pośrednictwem są częste. Takie wnioski przyniosło badanie 4 tys. pracowników pod kątem korzystania z mediów społecznościowych. Przeprowadziła je firma Adecco świadcząca usługi z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim i doradztwa personalnego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54810 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 listopada 2014

17 listopada 2014