Pracownicy sklepów zwykle zabraniają skanowania etykiet, gdy klient chce poznać kraj pochodzenia produktu - Marketing przy Kawie
Pracownicy sklepów zwykle zabraniają skanowania etykiet, gdy klient chce poznać kraj pochodzenia produktu
  • 0
  • 1
3.03.2017

Pracownicy sklepów zwykle zabraniają skanowania etykiet, gdy klient chce poznać kraj pochodzenia produktu

Konsumenci, chcąc upewnić się, w jakim kraju został wyprodukowany dany artykuł, muszą zeskanować jego etykietę. Tymczasem w 84% sieci spożywczo-przemysłowych w Polsce personel tego zabrania. Takie wyniki dało badanie przeprowadzonego przez TakeTask na zlecenie Grupy AdRetail i instytutu badawczego ABR Sesta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 marca 2017