- 1
- 3
Pracownicy Carrefoura podglądają ceny konkurencji – kampania „500 cen równamy do najniższych”
Spot kampanii sieci handlowej Carrefour „500 cen równamy do najniższych” przedstawia dwoje pracowników sieci. Jako tajni agenci podglądają najniższe ceny w innych sklepach.
Kampania informuje, że sieć handlowa wyrównuje 500 cen codziennych produktów do poziomu najniższych na rynku, dzięki czemu konsument ma pewność zakupów w dobrej cenie i możliwość korzystania z szerokiej oferty produktowej sieci.
Jest to możliwe dzięki monitoringowi cen prowadzonemu regularnie w całej Polsce
Obejmuje on produkty brandowe, jak i marki własnej.
Strategią, kreacją kampanii oraz nadzorem produkcyjnym zajęła się Saatchi & Saatchi. Agencja od 2009 r. zajmuje się obsługą komunikacyjną brandów z portfolio Carrefour Polska.

Kampania Carrefoura „500 cen równamy do najniższych”
Spoty 30- i 15-sekundowe wyreżyserował Piotr Janowski. Agencje Performics i Prodigious z sieci Publicis Groupe zajęły się strategicznym planowaniem i zakupem mediów digital oraz postprodukcją. Produkcję zrealizował Tank Production. Arena Media oraz Pure Play – planowanie i zakup mediów.
- 2