„500 cen równamy do najniższych” – zapewnia Carrefour- Marketing przy Kawie
Pracownicy Carrefoura podglądają ceny konkurencji – kampania „500 cen równamy do najniższych”
  • 1
  • 3
10.03.2025

Pracownicy Carrefoura podglądają ceny konkurencji – kampania „500 cen równamy do najniższych”

Spot kampanii sieci handlowej Carrefour „500 cen równamy do najniższych” przedstawia dwoje pracowników sieci. Jako tajni agenci podglądają najniższe ceny w innych sklepach.

Kampania informuje, że sieć handlowa wyrównuje 500 cen codziennych produktów do poziomu najniższych na rynku, dzięki czemu konsument ma pewność zakupów w dobrej cenie i możliwość korzystania z szerokiej oferty produktowej sieci.

Jest to możliwe dzięki monitoringowi cen prowadzonemu regularnie w całej Polsce

Obejmuje on produkty brandowe, jak i marki własnej.

Strategią, kreacją kampanii oraz nadzorem produkcyjnym zajęła się Saatchi & Saatchi. Agencja od 2009 r. zajmuje się obsługą komunikacyjną brandów z portfolio Carrefour Polska.

Kampania Carrefoura „500 cen równamy do najniższych”

Kampania Carrefoura „500 cen równamy do najniższych”

Spoty 30- i 15-sekundowe wyreżyserował Piotr Janowski. Agencje Performics i Prodigious z sieci Publicis Groupe zajęły się strategicznym planowaniem i zakupem mediów digital oraz postprodukcją. Produkcję zrealizował Tank Production. Arena Media oraz Pure Play – planowanie i zakup mediów.

  • 2
„500 cen równamy do najniższych”

Carrefour zapewnia, że porównuje i obniża ceny

Kampania Carrefour „500 cen równamy do najniższych”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 marca 2025

7 marca 2025

  • 3
  • 2
  • 0
7.03.2025

Globalny spot Old Spice pokazuje statek piracki i nawiązuje do kultowej kampanii „Siedzę na koniu”

Spot zatytułowany „Unbelievably Long-Lasting it can only be Old Spice” oparty jest na humorystycznej opozycji. Z jednej strony przedstawia najbardziej śmierdzące miejsce na morzu, czyli piracki statek. Z drugiej – promuje zapach Old Spice o przedłużonym działaniu. Produkt ma sprostać wymaganiom konsumentów, którzy narzekają, że dezodoranty dostępne na rynku nie zapewniają ochrony przez cały dzień.