PR Wings – zwycięzcy drugiej edycji konkursu
  • 0
  • 3
17.09.2022

PR Wings – zwycięzcy drugiej edycji konkursu

Poznaliśmy zwycięzców tegorocznej edycji konkursu PR Wings, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Niezależne jury składające się z 40 ekspertów wskazało zwycięskie projekty w 14 kategoriach.

Podczas gali wręczono również:

  • Nagrodę Specjalną przyznawaną przez przedstawicieli agencji członkowskich,
  • Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka.

W tegorocznej edycji eksperci zasiadający w jury oceniali aż 147 zgłoszeń w 14 kategoriach. Wysoką jakość zgłoszonych projektów potwierdza fakt, że w aż dwóch kategoriach jury przyznało statuetki PR Wings ex aequo. To ważne, ponieważ celem konkursu jest promowanie profesjonalnych, etycznych oraz wyróżniających się praktyk z zakresu public relations i komunikacji.

– Widzimy, że w tegorocznej edycji PR Wings jest nie tylko dużo więcej zgłoszeń. Te zgłoszenia są równiez bardziej jakościowe. Jeśli porównamy ubiegły rok i bieżący, to można zauważyć naprawdę wielki progres. Projekty, które wygrały, możemy uznać za wybitne i naprawdę mogą być przykładami dla innych w naszej branży. To dobry kierunek. Szczególnie że PR Wings promuje projekty realizowane w sposób ciekawy, ale też etyczny. Jedno z drugim nie musi się kłócić – powiedział Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska, przewodniczący jury.

Nagroda im. Andrzeja Stolarczyka jest uhonorowaniem osoby, której wkład w rozwój branży public relations jest wyjątkowy. Andrzej Stolarczyk to tragicznie zmarły w 2019 r. pionier public relations w Polsce.

Laureatem tej nagrody został Sebastian Bykowski – prezes zarządu PSMM Monitoring & More. Znany każdemu, kto związany jest z branżą public relations. Twórca jednej z największych firm monitorujących media w naszym regionie.

PR Wings – wyniki

Kategoria: Public affairs i lobbying

  • Amiblu. To nie rury GRP były przyczyną awarii na Czajce (Public Dialog i Maurent PR)

PR korporacyjny

  • Polskie Miasta Przyszłości 2050 (Icon Strategies)

PR-owa innowacja roku – kampania następnej generacji

  • Erbud – gamingowa kampania employer brandingowa (Gameset i Grupa Erbud)

PR produktowy

  • 50 lat katowickiego Spodka (Imago PR)

ESG i CSR – odpowiedzialność społeczna, środowiskowa i ład korporacyjny

  • Nie wierz w bajki, bądź FASOff! (Mosqui.to i Fundacja Dom w Łodzi)

Komunikacja kryzysowa

  • Amiblu. To nie rury GRP były przyczyną awarii na Czajce (Public Dialog i Maurent PR)

Komunikacja w social media i influencer marketing

  • Hejter za dychę (Labcon i Browar Tenczynek)Kategoria: Angażujący event

Angażujący event

  • Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadły z plastikowych odpadów (Credit Agricole Bank Polska)

Zmiana biznesowa, komunikacyjny game changer

  • Radio 357 – komunikacja ze społecznością (Radio 357)

Komunikacja business to business

  • Polska wołowina na japońskim stole (Partner of Promotion)

Efektywność roku

  • 204% wzrostu w rok – sukces polskich producentów w Japonii (Partner of Promotion)

PR na rynkach międzynarodowych, ex aequo

  • Expo.2020.Dubai – poznaj polską kreatywność (Partner of Promotion i Polska Agencja Inwestycji i Handlu)
  • Pepco – paneuropejska ekspansja (Pepco i Alert Media Communications)

Komunikacja w okresie pandemii Covid-19

  • Walka z pandemią walką z niewiedzą! (Partner of Promotion)

Komunikacja na rzecz wsparcia Ukrainy

  • Butik Pełen Dobra (Ingka Centres Polska)

Nagroda specjalna SAPR (przyznawana przez przedstawicieli agencji SAPR), ex aequo

  • Avon Kontra Przemoc: „Rachunek przemocy” (Garden of Words i Starcom)
  • Hejter za dychę (Labcon i Browar Tenczynek)

Audytorem konkursu jest kancelaria Osborne Clarke. Partnerem strategicznym jest PSMM Monitoring & More, a partnerem głównym – Polska Agencja Prasowa.

  • 3
PR Wings – zwycięzcy drugiej edycji

PR Wings – zwycięzcy drugiej edycji

PR Wings – zwycięzcy drugiej edycji
PR Wings – zwycięzcy drugiej edycji

Laureatem nagrody im. Andrzeja Stolarczyka został Sebastian Bykowski

16 września 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2022

SodaStream zmienia identyfikację wizualną i repozycjonuje markę

Nowa identyfikacja wizualna i repozycjonowanie marki maszyn do samodzielnego gazowania napojów SodaStream (PepsiCo) mają być manifestem wartości i celów brandu. Nawiązują do trendów konsumenckich. Wśród nich wyróżnia rosnące zainteresowanie designem, innowacjami, a także świadomymi zakupami. Konsumenci poszukują produktów premium, szczególnie w sektorze spożywczym. Zwracają uwagę na ich funkcjonalność, wygląd, jak też wpływ na zdrowie i środowisko naturalne.