PR w promocji miasta
  • 0
  • 1
23.02.2007

PR w promocji miasta

Wrocław przeżywa obecnie bezprecedensowy boom inwestycyjny. Modne stają się wrocławskie miejsca, teatry, lokale. Przedsiębiorcy pragnąc odpowiedzieć na napływ obcego kapitału i zasobów ludzkich tworzą miejsca pozwalające odnaleźć się przedstawicielom obcych kultur we wrocławskiej rzeczywistości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2007

TEQUILAPolska po raz siódmy agencją BTL roku

Agencja marketing services TEQUILAPolska została uznana agencją BTL roku w IX edycji konkursu Impactor. Impactory to nagrody dla najwybitniejszych ludzi, firm oraz mediów, których działalność w największym stopniu przyczynia się do rozwoju branży reklamowej i którzy swoimi działaniami w branży reklamowej i mediowej wzbudzili szczególny podziw i szacunek. TEQUILAPolska została uznana agencją BTL roku już po raz siódmy w trakcie swojej działalności i jest jedną z najczęściej nagradzanych agencji reklamowych w Polsce.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2007

Czwarty Impactor dla Rowland

Rowland Communications – firma należąca do światowego holdingu Publicis Groupe - została uznana za najbardziej podziwianą agencję Public Relations 2006 roku w konkursie Impactory. Jury składające się z przedstawicieli mediów oraz branży PR przyznało tę prestiżową nagrodę firmie Rowland, za „nieustająco najwyższy poziom profesjonalizmu, skuteczność oraz trwale wysokie standardy”. Rowland Communications już po raz czwarty została nagrodzona w konkursie.