„PPK. W sumie się opłaca” – kampania Polskiego Funduszu Rozwoju
  • 1
  • 0
31.01.2019

„PPK. W sumie się opłaca” – kampania Polskiego Funduszu Rozwoju

Pod koniec stycznia ruszyła kampania Polskiego Funduszu Rozwoju wprowadzająca Pracownicze Plany Kapitałowe. Hasło przewodnie działań brzmi: „PPK. W sumie się opłaca”.

Celem kampanii jest przedstawienie podstawowych zasad i korzyści programu długoterminowego oszczędzania. Może do niego przystąpić każda zatrudniona osoba podlegająca obowiązkowo ubezpieczeniu emerytalnemu i rentowemu.

W ramach programu pracodawca utworzy w wybranej instytucji finansowej prywatny rachunek PPK dla każdego pracownika. Wpłaty na ten rachunek będą dokonywane co miesiąc przez pracownika i pracodawcę. Zostaną też zasilone wpłatą powitalną i dopłatami rocznymi od państwa. Dzięki programowi PPK Polacy mają zyskać dodatkowe oszczędności emerytalne do wykorzystania po ukończeniu 60. roku życia.

Kampania skierowana jest do pracowników i pracodawców. Ze względu na ustawowe terminy przystępowania do programu kolejnych grup przedsiębiorstw – od największych podmiotów po najmniejsze firmy, kampania ma charakter długofalowy.

Działania prowadzone są w telewizji, prasie, radiu oraz Internecie, w tym kanałach społecznościowych. Dodatkowo stworzono zestaw informacyjny dla pracodawców i pracowników.

Kampanię przygotowała agencja Havas Warsaw, która zwyciężyła w przetargu przeprowadzonym przez PFR w 2018 r. Spot telewizyjny został wyprodukowany przez Dynamo Films. Za jego reżyserię odpowiada Marcin Filipek. W materiałach wykorzystano zdjęcia zrealizowane na potrzeby tej kampanii przez Marcina Sudera.

Andersen

2 tygodnie temu

Podziwiam agencje reklamowe, które, wiedząc dla kogo, startują w przetargach i realizują zlecenia.

Pecunia non olet?
W polskich realiach ta maksyma zyskuje całkiem nowy wymiar.
Choć rozumiem potrzebę zarabiania i utrzymania agencji, to jednak brzydziłbym się współpracować z agencją, która kolaboruje propagandowo z obecnym rządem.

wybor

2 tygodnie temu

A jakie ma znaczenie dla kogo robiona jest kampania? Jesli program jest rozsadny a na taki wyglada to w gre nie wchodza tematy polityczne. Ludzie musza poznac projekt od podstaw zeby mieli mozliwosc wyboru i dobrowolnej decyzji czy wchodza w PPK czy nie

31 stycznia 2019

30 stycznia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
30.01.2019

Best of Online Marketing – ostatnia chwila na zdobycie tańszego biletu

Wiosenny Kongres Best of Online Marketing odbędzie się 28–29 marca w Warszawie. Solidną dawkę wiedzy i praktyki dostarczą eksperci i praktycy z branży marketingowej w Polsce. Będzie można posłuchać m.in. Janiny Bąk, Pawła Tkaczyka, Kamila Kozieła, Karola Dziedzica i Artura Jabłońskiego. Do końca stycznia obowiązuje promocja na bilety: 479 zł zamiast 999 zł za pierwszy dzień kongresu lub 879 zł zamiast 1799 zł, gdy weźmie się udział także w warsztatach drugiego dnia.