„PPK. W sumie się opłaca” – kampania Polskiego Funduszu Rozwoju
  • 1
  • 0
31.01.2019

„PPK. W sumie się opłaca” – kampania Polskiego Funduszu Rozwoju

Pod koniec stycznia ruszyła kampania Polskiego Funduszu Rozwoju wprowadzająca Pracownicze Plany Kapitałowe. Hasło przewodnie działań brzmi: „PPK. W sumie się opłaca”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46011 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andersen

3 miesiące temu

Podziwiam agencje reklamowe, które, wiedząc dla kogo, startują w przetargach i realizują zlecenia.

Pecunia non olet?
W polskich realiach ta maksyma zyskuje całkiem nowy wymiar.
Choć rozumiem potrzebę zarabiania i utrzymania agencji, to jednak brzydziłbym się współpracować z agencją, która kolaboruje propagandowo z obecnym rządem.

wybor

3 miesiące temu

A jakie ma znaczenie dla kogo robiona jest kampania? Jesli program jest rozsadny a na taki wyglada to w gre nie wchodza tematy polityczne. Ludzie musza poznac projekt od podstaw zeby mieli mozliwosc wyboru i dobrowolnej decyzji czy wchodza w PPK czy nie

 

31 stycznia 2019

30 stycznia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
30.01.2019

Best of Online Marketing – ostatnia chwila na zdobycie tańszego biletu

Wiosenny Kongres Best of Online Marketing odbędzie się 28–29 marca w Warszawie. Solidną dawkę wiedzy i praktyki dostarczą eksperci i praktycy z branży marketingowej w Polsce. Będzie można posłuchać m.in. Janiny Bąk, Pawła Tkaczyka, Kamila Kozieła, Karola Dziedzica i Artura Jabłońskiego. Do końca stycznia obowiązuje promocja na bilety: 479 zł zamiast 999 zł za pierwszy dzień kongresu lub 879 zł zamiast 1799 zł, gdy weźmie się udział także w warsztatach drugiego dnia.