„PPK – ja zostaję!”, czyli kampania promująca Pracownicze Plany Kapitałowe
  • 3
  • 2
6.11.2020

„PPK – ja zostaję!”, czyli kampania promująca Pracownicze Plany Kapitałowe

Trwa kampania „PPK – ja zostaję!”. Jej główne cele to obudzenie społecznej dyskusji o wolności finansowej na emeryturze oraz promocja Pracowniczych Planów Kapitałowych.

Spada przyrost naturalny, wydłuża się średnia długość życia. Dzisiaj na jednego emeryta przypadają cztery osoby pracujące, za kilka dekad będzie ich mniej niż dwie. Sposobem na to, by za 30 lat seniorzy na emeryturze mieli zapewnione godne życie, mają być Pracownicze Plany Kapitałowe.

Kampania promująca je rozpoczęła się emisją 15-sekundowych teaserów, w których wypowiadały się różne osoby, podkreślając: „Ja zostaję”. We właściwych spotach (15- i 30-sekundowych) wokół marki PPK zbudowano świat wielopokoleniowej rodziny, nawiązując przy tym do sytuacji pandemicznej i prezentując różnych pracowników deklarujących: „Ja zostaję”.

Reklamy mówią o konkretnych korzyściach i przeliczają profity, osadzając w rolach głównych pracowników reprezentujących profesje umysłowe i fizyczne. Równolegle emitowane są też spoty 10-sekundowe przypominające główne przesłanie kampanii „PPK – ja zostaję!”. Przygotowano również cykl filmów skierowanych do pracowników, objaśniających zasady działania PPK.

W sumie powstało 16 filmów: do telewizji – wizerunkowe oraz edukacyjne, do Internetu – szkoleniowe oraz film dla młodzieży. Oprócz tego przygotowano spoty radiowe, reklamy prasowe oraz internetowe (m.in. adwords, banery).

Kampania rozpoczęła się w październiku i potrwa do 8 listopada. Reklamy emitowane są w stacjach: TVP 1 i 2, Polsacie, TVN, radiu RMF i programach Polskiego Radia.

Działania przygotowała agencja Demo Effective Launching. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Pro Media House. Do zdjęć zaangażowano Bartosza Nalazka – polskiego operatora tworzącego w Hollywood. Aktorzy, scenografowie, kostiumografowie to artyści związani głównie z teatrem.

  • 2
Pracownicze Plany Kapitałowe

Kampania promująca Pracownicze Plany Kapitałowe

mariola

1 tydzień temu

wydaje mi sie, ze tez nie ma co przesadnie tego promowac :) ten kto bedzie chcial cos oszczedzic i zatroszczyc sie o swoja przyszlosc ten w programie zostanie po zapoznaniu sie z jego zasadami - dzieki takiej formie oszczedzamy podwojnie, bo jeszcze pracodawca nam doklada, wiec czemu od razu rezygnowac

Arian

1 tydzień temu

@mariola:
Czemu?
Dlatego, że te pieniądze są zabierane. Na zawsze. A szansa, że je dostaniesz, mając na uwadze wolną amerykankę legislacyjną, jest właściwie zerowa.

Lepiej wpłacać na konto lub do szuflady. Zostanie mniej, ale nikt nie zawłaszczy.

6 listopada 2020