„Pożyczyli, połączyli, po swojemu spłacili” – ING z kampanią internetową (wideo)
  • 1
  • 1
25.01.2017

„Pożyczyli, połączyli, po swojemu spłacili” – ING z kampanią internetową (wideo)

ING Bank Śląski rozpoczął kampanię online promującą pożyczkę gotówkową z przeznaczeniem na konsolidację. W działaniach przekonuje, że połączenie zobowiązań kredytowych w jedną ratę to dobry sposób na uporządkowanie finansów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 stycznia 2017

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2017

Wchodzę na stronę, ale jeszcze nie kupuję – najczęstsza strategia Amerykanów przy pierwszej wizycie w e-sklepie

Większość (92%) klientów odwiedzających po raz pierwszy stronę sklepu internetowego kieruje się innymi powodami niż chęć dokonania zakupu. Zgodnie z raportem „Nowe spojrzenie na handel” („Reimagining Commerce”), przygotowanym przez firmę Episerver, 45% takich konsumentów zagląda na nią wyłącznie w poszukiwaniu określonego produktu lub usługi, 26% chce porównać ceny, a 11% wchodzi na witrynę, aby poznać sklep.

24 stycznia 2017