Pozycjonowanie Long Tail – bądź widoczny w wynikach wyszukiwania!
  • 0
  • 1
6.11.2021 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Pozycjonowanie Long Tail – bądź widoczny w wynikach wyszukiwania!

Zastanawiałeś się kiedyś, ilu słów kluczowych używasz, chcąc odnaleźć w wyszukiwarce dany przedmiot czy usługę ? Jednego, dwóch? Czy przy tak małej liczbie fraz jesteś w stanie sprecyzować swoje zapytanie? No właśnie! Aby uniknąć kluczenia w wynikach wyszukiwania, precyzujemy nasze pytanie, wpisując 4 bądź więcej słów kluczowych.

Tak długa fraza to tak zwane long tail – czyli długi ogon. Ponad 50% użytkowników wyszukiwarki Google korzysta z długich fraz kluczowych — dla Ciebie, jako przedsiębiorcy, jest to doskonała szansa na zwiększenie swoich przychodów poprzez uzyskiwanie wzrastającego ruchu organicznego na stronie. Jak to zrobić? Postaw na pozycjonowanie long tail – postaw na agencję interaktywną DigiNow. Zapraszamy do współpracy!

Czym jest pozycjonowanie szerokie?

Long tail SEO, czyli pozycjonowanie na długi ogon, to najbardziej zaawansowana technika pozycjonowania. Wartość tego typu pozycjonowania jest nieoceniona, szczególnie dla sklepów internetowych i branż działających w świecie e-commerce. Frazy wpisywane na tak zwany długi ogon zyskują na popularności ze względu na rosnącą konkurencyjność rynku.

Gdy chcemy kupić np. nowe buty do biegania, wpisując w wyszukiwarkę frazę „buty”, zostaniemy wręcz zalani wynikami niemającymi nic wspólnego z tym, co chcemy nabyć. Dlatego rozwijamy pytanie, wpisując długą frazę, np. „męskie buty do biegania”. Wynik, który „wyskoczy” w wyszukiwarce, z pewnością będzie zadowalający dla użytkownika. Jak widzisz, frazy kluczowe wpisywane na długi ogon zawężają obszar poszukiwań, oszczędzając czas.

Metoda ta jest skuteczna jednakowo w pozycjonowaniu całych stron internetowych bądź wyróżnionych produktów czy modeli – pozycjonowanie szerokie nakierowuje potencjalnych klientów na dany przedmiot czy usługę. To szansa dla Ciebie i dla Twojego sklepu – poznaj wartość „długiego ogona” w pozycjonowaniu.

Pozycjonowanie long tail – zalety

Każda agencja zatrudniająca doświadczonych pozycjonerów poleci metodę SEO long tail branżom działającym w świecie e-commerce. Jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego z dużym asortymentem, to pozycjonowanie szerokie nakieruje zdecydowanego użytkownika na produkty z Twojej strony.

Osoba wpisująca frazy z długim ogonem ma już za sobą research, szuka więc konkretnego produktu. Jest bardziej skłonna do nabycia danego przedmiotu, a to bez wątpienia zwiększa naszą szansę na udaną konwersję. Czym jeszcze jest pozycjonowanie szerokie?

  • Zaletą pozycjonowania long tail jest zwiększenie ruchu organicznego na stronie. Sprecyzowane, długie frazy wspomagają wyniki naturalne o kilkanaście procent – bez nakładu finansowego!
  • Pozycjonerzy wiedzą, że pozycjonowanie szerokie przyciąga na stronę rzeczywiście zainteresowanych daną usługą potencjalnych klientów. Zlecając pozycjonowanie long tail osobom doświadczonym, zyskasz uwagę osób o sprecyzowanych wymaganiach. Taki użytkownik dłużej zostanie na Twojej stronie, obniży się współczynnik odrzuceń, wzrośnie liczba przejść na podstrony, a to już krok od udanej konwersji!
  • Pozycjonowanie stron na szerokie słowa kluczowe to też walka z konkurencją. Jeśli dopiero rozwijasz swój biznes, to zamykanie się w krótkich słowach kluczowych jest błędem – konkurencja dużych spółek wykorzystujących krótkie frazy jest zbyt duża. Pozycjonowanie szerokie pozwala na znalezienie niszy, dzięki której zdobędziesz wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania.
  • Google promuje pozycjonowanie long tail! Długie słowa kluczowe, które precyzują pytanie, odbierane są przez algorytmy Google jako przydatne i przyjazne dla użytkownika. Agencja interaktywna Diginow poleca pozycjonowanie long tail jako bezpieczną i stabilną formę wzmacniania swojej pozycji w rankingach wyszukiwarek.
  • 1
Pozycjonowanie Long Tail

Pozycjonowanie Long Tail

5 listopada 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.11.2021

Organizacje branżowe apelują o zaniechanie prac nad tzw. Ustawą wolnościową

Przedstawiciele ośmiu organizacji branżowych działających na rzecz branży internetowej w Polsce wystosowały list otwarty do Ministra Sprawiedliwości. Postulują zaniechanie prac nad projektem ustawy o ochronie wolności słowa w internetowych serwisach społecznościowych (tzw. Ustawą wolnościową). List otwarty podpisali reprezentanci: Business Centre Club, Cyfrowej Polski, IAA Polska, IAB Polska, Izby Wydawców Prasy, Konfederacji Lewiatan, Krajowej Izba Gospodarczej, Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.11.2021

Szczęśliwa 7 – Gaming na Giełdzie VII już w połowie listopada

Przedstawiciele spółek gamingowych odpowiedzą na pytania o marketing: Jak reklamować gry? Jak wygląda współpraca z influencerami? Czy targi i wydarzenia stacjonarne przetrwały okres pandemii? Wśród gości nie zabraknie prezesów m.in. Bloober Team, Creepy Jar, PlayWay i People Can Fly. Transmisja na żywo będzie dostępna na stronie wydarzenia na Facebooku oraz stronach współorganizatorów – StockWatch.pl, GPW i Polskigamedev.pl.