Poznań rezygnuje z know-how - Marketing przy Kawie
Poznań rezygnuje z know-how
  • 0
  • 1
19.07.2015

Poznań rezygnuje z know-how

Po latach pozycjonowania „Poznań – miasto know-how” stolica Wielkopolski weryfikuje tę strategię. Prezydent Jacek Jaśkowiak proponuje, by Poznań obecnie kojarzony był z zielenią i wodą.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55624 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

z zewnątrz

9 lat temu

bezmyślne porządki

"woda i zieleń" - ale banał

19 lipca 2015

18 lipca 2015