- 0
- 1
Poznaliśmy zwycięzców Young Creatives Cannes 2025
24 kwietnia w warszawskim Praga Centrum odbyła się gala finałowa tegorocznego konkursu Young Creatives Cannes. Inicjatywa otwiera drogę do udziału w globalnym finale – Young Lions Competition podczas festiwalu Cannes Lions.
W Young Creatives Cannes 2025 nagrodzono 8 zespołów, które w czerwcu reprezentować będą Polskę we Francji. Uczestnicy rywalizowali w ośmiu kategoriach: Print, Design, Film, Digital, PR, Media i Clients, a także w kategorii specjalnej Open, której partnerem został Orlen.
Konkurs polega na tym, że dwuosobowe zespoły mają tylko 24 lub 48 godzin, by odpowiedzieć na autentyczny brief od klienta. Liczy się pomysł, wykonanie i zdolność pracy pod presją. Do udziału zaproszeni są młodzi profesjonaliści urodzeni po 16 czerwca 1994 r., związani z branżą kreatywną – zarówno po stronie agencji, jak i klientów.
Prace oceniło jury złożone z ekspertek i ekspertów branży – dyrektorek i dyrektorów kreatywnych, strateżek i strategów, reżyserek i reżyserów, marketerek i marketerów oraz projektantek i projektantów. To ich decyzje wyłoniły najlepszych, którzy już niebawem zmierzą się z rówieśnikami z całego świata.
Nagrodzeni w Young Creatives Cannes 2025:
Digital (partner kategorii: Lech)
- Zwycięzcy:
Klaudia Mateuszuk (Polot) i Wiktoria Chachaj (Przestrzeń) - Wyróżnieni:
Paula Tokarska i Marcin Bińczyk (Leo Warsaw)
Joanna Bauer i Joanna Wojtach (180heartbeats + Jung v. Matt)
Media (partner kategorii: Frisco)
- Zwycięzcy:
Kalina Ogoszewska i Jakub Szymański (Octopus Media) - Wyróżnieni:
Natalia Basiak i Weronika Polak (EssenceMediacom)
Jakub Sakowski i Kacper Kulma (Fabryka Marketingu)
Anna Maria Wasilewska i Eliza Szczot (Labcon)
Design (partner kategorii: Familijne)
- Zwycięzcy:
Maria Demianiuk i Marta Goździewicz (Redkroft) - Wyróżnieni:
Martyna Zdrojewska i Amalia Podgórska (Accenture Song)
Maria Skrzypczyk i Izabela Rawa (Altavia Kamikaze + K2)
Film (partner kategorii: Metafen)
- Zwycięzcy:
Marlena Bajdecka i Igor Prejs-Rosa (Publicis Warsaw) - Wyróżnieni:
Jakub Kukulski i Filip Kłoda (WebTalk)
Kacper Kucharczyk i Julia Adamska (FCB Warsaw)
PR (partner kategorii: Avon)
- Zwycięzcy:
Weronika Chocholska i Zofia Cieplak (Dfusion Communication) - Wyróżnieni:
Anna Lipiarz i Hanna Gnatowska (Endorfina Events)
Michał Trela i Magdalena Cieślewska (Dfusion Communication)
Olivia Drost i Angelika Garczyk (Olive Media)
Clients (partner kategorii: Fundacja Avalon)
- Zwycięzcy:
Wojciech Szerszeń i Kamil Ochelski (Kompania Piwowarska) - Wyróżnieni:
Emilia Maria Ulewicz i Angelika Poreda (mBank)
Print (partner kategorii: Muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel)
- Zwycięzcy:
Katarzyna Cieślak i Zuzanna Gałczyńska (Feeders Agency) - Wyróżnieni:
Anna Ziemkiewicz i Kinga Bednarska (Brain)
Open (partner kategorii: Orlen)
- Zwycięzcy:
Marta Tomczak i Marta Adamkowska (180heartbeats + Jung v. Matt) - Wyróżnieni:
Michalina Przestrzelska i Michał Jurkowski-Piechucki (Altavia Kamikaze + K2)
Laura Chojnacka i Martyna Harasimowicz (Bosko.agency)
Konkurs organizują: Cannes Lions, Young Creatives, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy.

Wręczono nagrody Young Creatives Cannes 2025