„Poznaj zdanie o Polakach” – nowa kampania marki Tyskie
  • 1
  • 3
30.04.2010

„Poznaj zdanie o Polakach” – nowa kampania marki Tyskie

„Poznaj zdanie o Polakach” – pod takim hasłem 1 maja rozpocznie się nowa kampania promocyjna marki Tyskie. Celem akcji jest pokazanie Polakom, co tak naprawdę myślą o nas obcokrajowcy oraz podkreślenie faktu, że to co polskie jest doceniane nie tylko w kraju, ale i za granicą. Kampania ma zasięg ogólnopolski i potrwa do końca czerwca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 kwietnia 2010

29 kwietnia 2010