- 0
- 1
Poznaj skuteczne sposoby skracania ścieżki zakupowej konsumenta – bezpłatny webinar Hybrid Academy
27 lutego odbędzie się webinar „Od poznania marki do transakcji. Skuteczne sposoby skracania ścieżki zakupowej konsumenta”. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ.
Podczas webinaru Hybrid Academy dowiesz się:
- Dlaczego tradycyjne podejście do projektowania ścieżki zakupowej coraz częściej nie jest wystarczające?
- Jakie modele procesów decyzyjnych rządzą dziś marketingiem?
- Jak znane marki odpowiadają na zróżnicowane wzorce zachowań konsumenckich?
- Jak technologia odpowiada na wyzwania z tym związane?
Agenda
- Lejek marketingowy: podejście tradycyjne
Jak wybrane branże projektują dziś ścieżki zakupowe klientów i jakie narzędzia przypisują poszczególnym poziomom lejka marketingowego? - Czy wszystko da się przewidzieć i zmierzyć?
Jak w rzeczywistości przebiegają procesy decyzyjne konsumentów? - Jeden scenariusz to za mało
Czy warto być gotowym na nietypowe zachowania konsumenckie?
Case studies - Technologia wychodzi naprzeciw
Przykłady rozwiązań z obszaru AdTech
Wydarzenie jest bezpłatne, ale należy zarejestrować się na stronie hybridacademy.ai.
Prowadzący
Michał Rosiak
Działa w reklamie digital od roku 2006. Jest współtwórcą sieci reklamowej AdRetail. Obecnie działa w obszarze data driven marketingu w Hybrid. Doświadczenie zdobywał w działach sprzedaży i produktu największych mediów internetowych w Polsce (WP, Onet, Interia, Polsat Media). Wulkan energii i pomysłów. Człowiek do zadań specjalnych i niemożliwych. Uwielbia kino złotej ery Hollywoodu. Miłośnik muzyki klasycznej.
Agnieszka Dziedzic
Zdobywała doświadczenie, pracując zarówno po stronie marketerów, jak i firm oferujących rozwiązania dla branży e-commerce. Wspierała doświadczeniem m.in. Frisco, QuarticOn, a obecnie Hybrid. Dogłębnie zna procesy związane z budową i rozwojem projektów e-commerce. Prywatnie wielbicielka sztuki, zarówno tej abstrakcyjnej, jak i kulinarnej. W weekendy ucieka w dzicz, przemierza Polskę na piechotę i na rowerze w poszukiwaniu pięknych, nieodkrytych miejsc.
Wydarzenie ma akredytację DIMAQ. Oznacza to, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz ośmiu innych europejskich krajach.