Hybrid Academy organizuje bezpłatny webinar - Marketing przy Kawie
Poznaj skuteczne sposoby skracania ścieżki zakupowej konsumenta – bezpłatny webinar Hybrid Academy
  • 0
  • 1
19.02.2025

Poznaj skuteczne sposoby skracania ścieżki zakupowej konsumenta – bezpłatny webinar Hybrid Academy

27 lutego odbędzie się webinar „Od poznania marki do transakcji. Skuteczne sposoby skracania ścieżki zakupowej konsumenta”. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ.

Podczas webinaru Hybrid Academy dowiesz się:

  • Dlaczego tradycyjne podejście do projektowania ścieżki zakupowej coraz częściej nie jest wystarczające?
  • Jakie modele procesów decyzyjnych rządzą dziś marketingiem?
  • Jak znane marki odpowiadają na zróżnicowane wzorce zachowań konsumenckich?
  • Jak technologia odpowiada na wyzwania z tym związane?

Agenda

  • Lejek marketingowy: podejście tradycyjne
    Jak wybrane branże projektują dziś ścieżki zakupowe klientów i jakie narzędzia przypisują poszczególnym poziomom lejka marketingowego?
  • Czy wszystko da się przewidzieć i zmierzyć?
    Jak w rzeczywistości przebiegają procesy decyzyjne konsumentów?
  • Jeden scenariusz to za mało
    Czy warto być gotowym na nietypowe zachowania konsumenckie?
    Case studies
  • Technologia wychodzi naprzeciw
    Przykłady rozwiązań z obszaru AdTech

Wydarzenie jest bezpłatne, ale należy zarejestrować się na stronie hybridacademy.ai.

Prowadzący

Michał Rosiak

Działa w reklamie digital od roku 2006. Jest współtwórcą sieci reklamowej AdRetail. Obecnie działa w obszarze data driven marketingu w Hybrid. Doświadczenie zdobywał w działach sprzedaży i produktu największych mediów internetowych w Polsce (WP, Onet, Interia, Polsat Media). Wulkan energii i pomysłów. Człowiek do zadań specjalnych i niemożliwych. Uwielbia kino złotej ery Hollywoodu. Miłośnik muzyki klasycznej.

Agnieszka Dziedzic

Zdobywała doświadczenie, pracując zarówno po stronie marketerów, jak i firm oferujących rozwiązania dla branży e-commerce. Wspierała doświadczeniem m.in. Frisco, QuarticOn, a obecnie Hybrid. Dogłębnie zna procesy związane z budową i rozwojem projektów e-commerce. Prywatnie wielbicielka sztuki, zarówno tej abstrakcyjnej, jak i kulinarnej. W weekendy ucieka w dzicz, przemierza Polskę na piechotę i na rowerze w poszukiwaniu pięknych, nieodkrytych miejsc.

Wydarzenie ma akredytację DIMAQ. Oznacza to, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz ośmiu innych europejskich krajach.

Od poznania marki do transakcji – bezpłatny webinar Hybrid Academy

Od poznania marki do transakcji – bezpłatny webinar Hybrid Academy

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 lutego 2025