- 0
- 1
Poznaj prelegentów Imagination Day 2024
Zbliża się konferencja Imagination Day 2024. Liderzy branży podzielą tam się najnowszymi analizami i spostrzeżeniami na temat przyszłości marketingu. Przedstawią też kluczowe trendy kształtujące rynek.
Cel wydarzenia od pierwszej edycji pozostaje ten sam. Imagination Day ma inspirować i pobudzać kreatywność uczestników, tak by mogli wykorzystać to w codziennej pracy. Niezależnie od tego, czy to dział marketingu, kreacji, produkcji, strategii czy praca twórcza.
- Simon Clowes, managing creative director w Apple w wystąpieniu „Creativity as a Spiritual Practice” zgłębi rolę kreatywności jako ścieżki do samopoznania i duchowego rozwoju. Pokaże, jak kreatywność może pomóc odnaleźć spokój i wyrażać autentyczność w świecie pełnym napięć i rozproszeń.
- Aditya Kishore – insight director WARC przedstawi podczas swojej sesji najważniejsze wnioski z najnowszej edycji raportu WARC „Marketer’s Toolkit”. Coroczny raport, publikowany przez WARC od czternastu lat, jest ważnym źródłem informacji dla marketerów. Obejmuje analizę pięciu głównych trendów, które mogą znacząco wpłynąć na strategie marketingowe w najbliższych latach.
- Na scenie wystąpi także Paul Collins, global creative director marki Bang & Olufsen. Opowie o wyzwaniach, jakie stoją przed ponad 100-letnią marką w kontekście przyciągania nowej generacji odbiorców luksusowych produktów.
- Atiya Zaidi, chief executive officer i chief creative officer BBDO Pakistan wygłosi wystąpieniue„The Case for Imperfection”. Skoncentruje się na wartości niedoskonałości w erze cyfrowej, gdzie presja na perfekcję jest wszechobecna. Przedstawiając swoje podejście, odkryje, jak autentyczność i akceptacja niedoskonałości mogą stać się cenną przewagą.
- W gronie prelegentów pojawi się również Guillermo Aracena, creative director, zwycięzca Cannes Lions 2024 Grand Prix za innowacyjny projekt zrealizowany w obszarze pharma. W prezentacji pt. „From Smart to Genius” zabierze uczestników w podróż pokazującą, jak wykorzystać kreatywność na najwyższym poziomie.
Poza nimi na konferencji wystąpią również:
- Tomas Gonsorcik – global chief strategy officer, DDB Worldwide;
- Jerzy Holub – vice president marketing & communications, Mastercard
- Sven Huberts – president, global innovation & experience, Dentsu and President, Dentsu Lab
- Sandra Bold, chief creative officer, VML Amsterdam
- Kerstin „Kessu” Raidma, creative director, Tabasco
- Alvar Lonks, creative director, Tabasco
Podczas konferencji odbędzie się pokaz najbardziej kreatywnych kampanii świata: Cannes Lions Winners 2024.
Bilety można nabyć na stronie www.Imaginationday.pl. Wydarzenie odbędzie się w Warszawie w Multikinie Złote Tarasy 28 i 29 listopada.
- Organizator konferencji: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR;
- Sponsorzy: AMS, Dentsu, Gazeta.pl, Upright Music, Pluxee;
- Partnerzy wspierający: Cannes Lions, Ars Thanea, Multikino, Ringier Axel Springer Polska, Onet, Bussines Insider, Forbes, Polot, Social Kings, Digital Dragons, DDB Warszawa, Warc, Northen Lights Group.
- Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
- 1