- 0
- 6
Poznaj prelegentów Imagination Day 2024
Imagination Day 2024 odbędzie się 28 i 29 listopada w Warszawie. Liderzy branży podzielą się podczas konferencji najnowszymi analizami i spostrzeżeniami na temat przyszłości marketingu oraz kluczowych trendów kształtujących rynek.
Cel wydarzenia od pierwszej edycji pozostaje ten sam – inspirować i pobudzać kreatywność każdego z uczestników, którą będzie mógł wykorzystać w codziennej pracy. Niezależnie od tego, czy to dział marketingu, kreacji, produkcji, strategii, czy praca twórcza.
Główne wystąpienia konferencji
- Simon Clowes (managing creative director w Apple) w wystąpieniu „Creativity as a Spiritual Practice” zgłębi rolę kreatywności jako ścieżki do samopoznania i duchowego rozwoju. Pokaże, jak kreatywność może pomóc odnaleźć spokój i wyrażać autentyczność w świecie pełnym napięć i rozproszeń.
- Aditya Kishore (insight director WARC) przedstawi najważniejsze wnioski z najnowszej edycji raportu WARC „Marketer’s Toolkit”. Ten coroczny raport, publikowany przez WARC od 14 lat, jest kluczowym źródłem informacji dla marketerów. Obejmuje analizę pięciu głównych trendów, które mogą znacząco wpłynąć na strategie marketingowe w najbliższych latach.
- Na scenie wystąpi także Paul Collins (global creative director w Bang & Olufsen). Opowie o wyzwaniach, jakie stoją przed ponadstuletnią marką w kontekście przyciągania nowej generacji odbiorców luksusowych produktów.
- Tomas Gonsorcik (global chief strategy officer w DDB Worldwide) odkryje przed uczestnikami naukę stojącą za emocjami, ich wpływ na podejmowanie decyzji i ich kluczowe znaczenie dla przyszłości biznesu. Poprzez przykłady, dane i nowe spojrzenie na kreatywność zaprosi do przemyślenia strategii biznesowych – zaczynając od serca.
- Atiya Zaidi (chief executive officer i chief creative officer BBDO Pakistan) wygłosi wystąpienie „The Case for Imperfection”. Skoncentruje się na wartości niedoskonałości w erze cyfrowej, gdzie presja na perfekcję jest wszechobecna. Przedstawiając swoje podejście, odkryje przed słuchaczami, jak autentyczność i akceptacja niedoskonałości mogą stać się cenną przewagą.
- W gronie prelegentów pojawi się również Guillermo Aracena (creative director), zwycięzca Cannes Lions 2024 Grand Prix za innowacyjny projekt zrealizowany w obszarze pharma. W prezentacji pt. „From Smart to Genius” zabierze uczestników w podróż pokazującą, jak wykorzystać kreatywność na najwyższym poziomie.
- Kerstin „Kessu” Raidma i Alvar Lonks (creative directors w Tabasco) wygłoszą prelekcję „Oops, We Did It Again!”. Opowiedzą o tym, jak dzięki odważnej kreatywności i współpracy z klientem przekształcili małą markę w jedną z najbardziej rozpoznawalnych i uwielbianych w Estonii. Uczestnicy dowiedzą się:
- jak skutecznie wykorzystać humor i odwagę, aby podbić media publiczne i społecznościowe,
- jak reagować z superszybkością na bieżące wydarzenia,
- jak przekształcić wyzwania w sukces, zachowując przy tym poczucie humoru.
- Na scenie pojawi się Sandra Bold (dyrektor kreatywna w VML Amsterdam) z wystąpieniem „Love what you hate about your country”. Pokaże, jak nawet to, co nas irytuje, może inspirować do tworzenia wyjątkowych rzeczy.
- Tomas Ramanauskas (entrepreneur, creativity speaker) przedstawi prezentację „Always look back!”. Zwróci uwagę na zjawisko naszej kultury, która obsesyjnie goni za nowościami, trendami i wszystkim, co dzieje się „tu i teraz”. A co by było, gdybyśmy na chwilę zwolnili i spojrzeli wstecz? W ciągu ostatnich 200 lat reklama stworzyła prawdziwe arcydzieła, które ukształtowały branżę kreatywną.
Poza nimi na konferencji wystąpią również:
- Persia Bantin – senior customer success executive w Lions Intelligence
- Jerzy Holub – vice president marketing & communications w Mastercard
- Wojciech Borowski – group CEO, McCann Poland
- Sven Huberts – president, global innovation & experience w Dentsu oraz president w Dentsu Lab
- Bartłomiej Serafiński – founder, CEO w Touchideas
- Wioletta Klimczak – Ceo & cofounder w IT Girls
- Kinga Bednarska/Anna Ziemkiewicz – creatives w agencji Brain
- Martyna Wyrzykowska – managing director w Sexed
- Adam Smereczyński – chief creative officer (CCO) w 180heartbeats + Jung von Matt
- Aleksander Frydrych – creative innovation officer w 180heartbeats + Jung von Matt
- Vladimír Zikmund – creative director w Zaraguza
- David Červený – strategy director w Zaraguza
Podczas konferencji odbędzie się pokaz najbardziej kreatywnych kampanii świata: Cannes Lions Winners 2024.
Bilety można nabyć na stronie www.Imaginationday.pl.
Wydarzenie odbędzie się w Warszawie w Multikinie Złote Tarasy. Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Sponsorzy: AMS, Dentsu, Gazeta.pl, Upright Music, Pluxee.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
- 6