Poziom światowych intencji zakupowych spadł w drugim kwartale 2012 roku
  • 0
  • 2
18.07.2012

Poziom światowych intencji zakupowych spadł w drugim kwartale 2012 roku

Indeks zaufania klientów na całym świecie spadł w drugim kwartale 2012 roku o trzy punkty przybrał wartość średnią na poziomie 91 punktów – wynika z badań przeprowadzonych przez Nielsena.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 lipca 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
18.07.2012

IAB AdEx – prawie pół miliarda zł na reklamę online w pierwszym kwartale 2012

Reklama w Internecie nadal notuje wzrost – według badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC, wydatki na reklamę online w Polsce w pierwszym kwartale 2012 roku wyniosły 485 milionów zł. W porównaniu do analogicznego okresu w 2011 roku, jest to wzrost o 9%. Nadal dynamicznie rosną wydatki na reklamę mobile. Najbardziej aktywne sektory to nieruchomości, motoryzacja oraz turystyka i gastronomia.