„Pożegnaj plamy. Powitaj lśniącą czystość” – kampania kapsułek piorących Persil (wideo)
  • 1
  • 3
21.10.2014

„Pożegnaj plamy. Powitaj lśniącą czystość” – kampania kapsułek piorących Persil (wideo)

Marka Persil z portfolio firmy Henkel rozpoczyna zintegrowaną kampanię reklamową. Działania promują produkt Duo Caps – kapsułki do prania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 października 2014

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.10.2014

Zarządzanie reputacją firm w erze social media – badanie MSLGroup

Osoby zajmujące się budowaniem wizerunku firm wskazały trzy główne czynniki, które utrudniają im efektywne wykorzystanie social media w codziennej pracy. Są to: niedobór wykwalifikowanych specjalistów, tradycyjne podejście do komunikacji oraz niedostateczne zasoby techniczne. 5% respondentów postrzega nowe narzędzia jako zagrożenie dla realizowanych strategii komunikacyjnych – pokazuje badanie MSLGroup.