Powszechne, uniwersalne, wszechobecne?
  • 0
  • 1
22.03.2006

Powszechne, uniwersalne, wszechobecne?

Według najnowszego raportu Millward Brown SMG/KRC – „Radio 2005”, radia słucha każdego dnia 75% populacji w wieku 15-75 lat. Słuchamy go w domu, w samochodzie, w pracy i co ważne – niezależnie od pogody. W czym ukryta jest magia radia?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.03.2006

Mistrzostwa w Gazeta.pl

Na portalu Gazeta.pl rusza serwis poświęcony Mistrzostwom Świata w piłce nożnej. Internauci będą mogli na bieżąco śledzić przygotowania do Mundialu, obserwować poczynania polskiej kadry oraz poznać prognozy piłkarskich ekspertów. Po rozpoczęciu mistrzostw pojawią się najświeższe informacje z boisk i stadionów, nieustannie aktualizowane i komentowane. Oprócz wiadomości w serwisie znajdą się również wywiady z zawodnikami i trenerami, felietony oraz galerie zdjęć, a także interaktywne atrakcje dla użytkowników – fora, sondaże, konkursy... i wiele niespodzianek.

21 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.03.2006

Kampania reklamowa z udziałem Krzysztofa Oliwy

Rusza nowa kampania olejów Platinum, za którą odpowiedzialna jest współpracująca z ich producentem – firmą Orlen Oil, agencja Focus Advertising. Kampania będzie realizowana w telewizji – w postaci spotów 30” i 15”, radiu i prasie (m. in. „Gazeta Wyborcza”, „Fakt”, „Super Express”, „Newsweek”, a także w licznych tytułach motoryzacyjnych, m. in. „Auto Świat”, „Auto Moto”, „Motor”). Jest to kampania wizerunkowa połączona, według sprawdzającej się od lat strategii marketingowej dla brandu Platinum, z kampanią prosprzedażową. W ramach tej części kampanii zorganizowana zostanie loteria Max Nagrody dla konsumentów – stąd dwa formaty spotów telewizyjnych – klasyczny wizerunkowy trzydziestosekundowy i piętnastosekundowy – informujący o loterii.