Powstała soczewka na Snapchata zachęcająca do noszenia masek ochronnych
  • 1
  • 1
28.08.2020

Powstała soczewka na Snapchata zachęcająca do noszenia masek ochronnych

Aby zachęcić do zakrywania ust i nosa w obliczu Covid-19, miasto Chicago i agencja Ogilvy przygotowały soczewkę na Snapchata. Wykorzystuje ona rozszerzoną rzeczywistość.

Użytkownicy, którzy założą maskę, będą mogli dodać do swoich zdjęć i filmów logotypy lokalnych drużyn sportowych, m.in. Chicago Bulls, Chicago Cubs czy Chicago White Sox. Założenie maski będzie warunkiem odblokowania narzędzia. Następnie materiały można udostępnić, by zainspirować kolejnych internautów.

Na pomysł akcji wpadł inżynier dźwięku Ogilvy, po tym jak znajomy powiedział mu, że soczewki wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość nie działają, kiedy użytkownik nosi maskę. Koncepcję wykorzystano po raz pierwszy w 2019 r. podczas Międzynarodowego Dnia Kobiet w Arabii Saudyjskiej. Soczewki były przeznaczone dla tamtejszych kobiet, które na co dzień zakrywały twarz ze względów religijnych.

Źródło: www.musebycl.io

  • 1
Powstała soczewka na Snapchata zachęcająca do noszenia masek ochronnych

Powstała soczewka na Snapchata zachęcająca do noszenia masek ochronnych

Albert

3 tygodnie temu

Ale o co chodzi? To bełkot informacyjny.

28 sierpnia 2020

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 1
28.08.2020

Koronawirus i nauki behawioralne. Jak skłonić pracowników do przestrzegania zaleceń epidemicznych? H+K udostępnia plakaty dla firm i przedstawia Habits+

Agencja Hill+Knowlton Strategies (H+K) przeprowadziła badanie, które potwierdziło, że wykorzystanie nauk behawioralnych zwiększa skuteczność komunikacji zaleceń epidemicznych. Na jego podstawie przygotowała i udostępniła za darmo serię plakatów dla firm. Uruchomiła również Habits+, czyli ofertę usług kształtujących pozytywne nawyki w trakcie epidemii.

27 sierpnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
27.08.2020

„Milenialsi 2020” – wyniki badania Deloitte

Młodzi ludzie mocno odczuli konsekwencje pandemii, jeśli chodzi o utrzymanie czy rozpoczęcie pracy. Mimo to okazali się też grupą najbardziej odporną psychicznie na nową sytuację. W trakcie pandemii o 8 p.p. spadła liczba przedstawicieli pokolenia Y na świecie, którzy przyznają, że odczuwają stres ciągle lub przez większość czasu. Pojawienie się koronawirusa okazało się też dla nich impulsem do zmian. Z badania firmy doradczej Deloitte „Global Millennial Survey 2020” wynika że młodzi chcą być motorem przemian. Niemal trzech na czterech przedstawicieli pokolenia Y i Z twierdzi, że kryzys zainspirował ich do wywierania pozytywnego wpływu na lokalne społeczności.