Powstała grupa robocza Digital Out-Of-Home w ramach struktur IAB Polska
  • 0
  • 1
25.11.2021

Powstała grupa robocza Digital Out-Of-Home w ramach struktur IAB Polska

W październiku 2021 r. w ramach IAB Polska została założona grupa robocza Digital Out-Of-Home. Skupia przedstawicieli firm działających w tym segmencie reklamy. Jej celem jest propagowanie wiedzy związanej z cyfrową reklamą zewnętrzną. Grupa DOOH stanowi również platformę współpracy i komunikacji oraz miejsce wymiany doświadczeń podmiotów tworzących ten rynek w Polsce. Szefem grupy jest Radosław Gołąb z firmy AMS.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 listopada 2021

24 listopada 2021