„Zmierz PR” – standard pomiaru działań PR - Marketing przy Kawie
Powstał nowy standard pomiaru skuteczności działań public relations – „Zmierz PR”
  • 0
  • 1
2.07.2024

Powstał nowy standard pomiaru skuteczności działań public relations – „Zmierz PR”

Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR wspólnie ze Związkiem Firm PR, Instytutem Monitorowania Mediów (IMM) oraz Sotrenderem opracowali nowy standard mierzenia skuteczności działań PR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 lipca 2024

  • 0
  • 1
  • 0
2.07.2024

Czy e-commerce jest gotowy na optymalizację cyfrowej półki? Post scriptum po webinarze Brandly360

Podczas niedawnego webinaru Brandly360, pt. „Dlaczego monitoring cyfrowej półki zrewolucjonizuje Twój e-commerce?”, omówiono kluczowe strategie wzrostu sprzedaży dzięki optymalizacji cyfrowej półki. Prelegenci: Miłosz Nowakowski, dyrektor sprzedaży Brandly360 oraz Jakub Trybuła, senior SEO specialist z Get Noticed Agency przedstawili najważniejsze aspekty skutecznego zarządzania ofertą w e-commerce. Podkreślili też konieczność inwestycji w zarządzanie digital shelf.