Powstał katalog Ikei w wersji audio
  • 2
  • 1
22.03.2021

Powstał katalog Ikei w wersji audio

Ikea w 2021 r. wydała swój katalog w formie podcastu. Przez ponad 4 godziny lektor opowiada słuchaczom, co znajduje się na poszczególnych stronach publikacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 marca 2021

  • 1
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
22.03.2021

Zalando w kampanii opowiada o osobach, które pozostały wierne swoim przekonaniom

Zalando prezentuje kampanię „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”. To opowieść o postaciach, które pozostały wierne swoim przekonaniom i stawiają na ciągły rozwój. Kampania ma pogłębić dialog o podstawowych wartościach, jakimi są różnorodność, inkluzywność i wzmacnianie pozycji kobiet. Te wartości inspirują ludzi na całym świecie do głębszego postrzegania takich kwestii, jak niebinarność czy ciałopozytywność – podkreśla brand.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
22.03.2021

Grupa Żywiec i Żywiec Zdrój tworzą koalicję „Dbamy o wodę”, by razem chronić zasoby wodne Żywiecczyzny

Grupa Żywiec i Żywiec Zdrój powołały koalicję na rzecz retencji „Dbamy o wodę”. Chcą poprzez edukację i współpracę z podmiotami prywatnymi i publicznymi aktywizować do działania na rzecz ochrony zasobów wodnych Żywiecczyzny. Symboliczną inauguracją projektu było podpisanie przez firmy wspólnego manifestu, w którym podkreślają znaczenie wody dla regionu i zapraszają do wspólnych działań na rzecz retencji.