Powstaje Kodeks Etyki Marketingu Szeptanego
  • 0
  • 1
13.03.2009

Powstaje Kodeks Etyki Marketingu Szeptanego

Uczciwość relacji, rzetelność opinii i ujawnianie tożsamości nadawcy – to podstawowe cechy, jakimi powinien charakteryzować się przekaz marketingu szeptanego. Reguły dotyczące posługiwania się jego narzędziami już niedługo określi Kodeks Etyki Marketingu Szeptanego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

ewa

15 lat temu

kodeks juz jest, nie tworzcie bzdur

Po co tworzyć coś co już istnieje? Nazywa się WOMMA Ethics Code!!!

Rozwiń komentarze

13 marca 2009