Powstaje językowa analiza emocjonalna internetowych komentarzy o bankach
  • 0
  • 1
21.04.2011

Powstaje językowa analiza emocjonalna internetowych komentarzy o bankach

Wyniki analizy ponad 100 000 komentarzy o największych w Polsce bankach przedstawią w raporcie Emotrack.pl agencja Think Kong i firma badawcza Zetema. Raport będzie pierwszym z serii opracowań na temat największych marek, przygotowywanych na podstawie językowej analizy emocjonalnej komentarzy i wpisów w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54776 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Mariusz_

13 lat temu

Pytanie

A jaka jest metodologia badania? Jakieś bliższe informacje...

21 kwietnia 2011