Powstaje brief marketerów dotyczący nowego badania mediów
  • 0
  • 0
29.08.2019

Powstaje brief marketerów dotyczący nowego badania mediów

Koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań integruje marketerów angażujących się w proces poprawy standardu badań mediów w Polsce. Obecnie pracuje ona nad briefem zawierającym konkretne wymagania wobec tego projektu. Komitet sterujący przygotował listę obszarów, w odniesieniu do których członkowie koalicji zgłaszają swoje postulaty dotyczące badań.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 sierpnia 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
29.08.2019

Polacy coraz bardziej wierzą w programy lojalnościowe – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

59% Polaków deklaruje, że korzysta z programów lojalnościowych. Z roku na rok istotnie rośnie odsetek tych, którzy używają aplikacji mobilnych programów. Większa niż jeszcze rok temu grupa użytkowników stwierdza, że programy to korzyść nie tylko dla firm, lecz i konsumentów. Rośnie też grupa najbardziej aktywnych uczestników – wynika z badania „Monitor programów lojalnościowych” ARC Rynek i Opinia.