Powstaje agencja House of VR. Specjalność – treści wykorzystujące wirtualną rzeczywistość - Marketing przy Kawie
Powstaje agencja House of VR. Specjalność – treści wykorzystujące wirtualną rzeczywistość
  • 0
  • 1
3.11.2016

Powstaje agencja House of VR. Specjalność – treści wykorzystujące wirtualną rzeczywistość

Na polskim rynku pojawiła się agencja House of VR. Jej twórcami są Andrzej Jończyk, założyciel start-upu VR Global, Mateusz Sobieraj, CEO AdCookie oraz Paweł Pałka, CEO agencji Cubeidea.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 listopada 2016

2 listopada 2016