- 0
- 2
Dlaczego era twórców dopiero się zaczyna? – powraca konferencja „Influencer is not an idea”
Jeśli zastanawiasz się, dlaczego era twórców dopiero się zaczyna, jak twórcy mogą stać się najlepszymi brand managerami oraz czy czaty AI zastąpią influencerów w kampaniach marketingowych, to wydarzenie jest dla ciebie. Odpowiedzi na te i wiele więcej pytań pojawią się 13 listopada 2025 r. podczas konferencji online.
Właśnie wtedy odbędzie się kolejna edycja wydarzenia „Influencer is not an idea”. Najświeższe trendy, konkretne przykłady z kampanii i wiedza od ludzi, którzy naprawdę wiedzą, co działa. Udział w konferencji jest bezpłatny, a dla tych, którzy nie zdołają uczestniczyć w niej na żywo, przygotowano również dostęp do nagrań.
Kiedy warto wybrać się na konferencję „Influencer is not an idea”?
Jeśli:
- pracujesz w marketingu,
- tworzysz strategie,
- współpracujesz z influencerami
- lub po prostu chcesz być o krok przed resztą
– zarezerwuj miejsce na wydarzeniu już dziś, a 13 listopada dołącz do konferencji online.
Tematy, które musisz znać, jeśli chcesz wyprzedzić konkurencję, to:
- Stop Being Boring, czyli czego marki mogą nauczyć się od TikToka – Julia Jędrzejewska, TikTok
- Content curators – dlaczego twórca będzie twoim najlepszym brand managerem? – Zuzanna Śleszyńska, Lettly
- Social first, czyli jak zrobić kopernikański przewrót w komunikacji marketingowej – Tadeusz Kuchta, Unilever
- Ekonomia (twórców), głupcze! Co to właściwie jest i dlaczego będzie warte 480 mld dol. w 2027 r.? – Mateusz Cukierski, Sweetspot
- Czy czaty AI zastąpią influencerów w kampaniach dla marek? Nowa era agentic commerce – Artur Suligowski, Cloudwise
- Od pojedynczego flightu do ekosystemu kampanijnego – jak marki mogą wreszcie zobaczyć (i policzyć?) wartość, której nie widać w dashboardzie – Zuzanna Ledworowska, Lettly
- Era tęsknoty: dlaczego w świecie nowości chcemy wracać do tego, co znamy – Emilia Stasiak-Witkowska, Lettly
- 10 lat influencer marketingu na polskim rynku – lessons learned światowych marek i co jeszcze może nas czekać – panel
Na stronie konferencja.lettly.com można zarejestrować się na wydarzenie.
Organizatorem wydarzenia jest Lettly – agencja strategiczna influencer marketingu, która od ponad dekady pomaga markom tworzyć kampanie, które przynoszą wymierne efekty.
Wydarzenie objęte patronatem Stowarzyszenia Profesjonalistów Influencer Marketingu.


