„Influencer is not an idea” – konferencja powraca - Marketing przy Kawie
Dlaczego era twórców dopiero się zaczyna? – powraca konferencja „Influencer is not an idea”
  • 0
  • 2
29.10.2025

Dlaczego era twórców dopiero się zaczyna? – powraca konferencja „Influencer is not an idea”

Jeśli zastanawiasz się, dlaczego era twórców dopiero się zaczyna, jak twórcy mogą stać się najlepszymi brand managerami oraz czy czaty AI zastąpią influencerów w kampaniach marketingowych, to wydarzenie jest dla ciebie. Odpowiedzi na te i wiele więcej pytań pojawią się 13 listopada 2025 r. podczas konferencji online.

Właśnie wtedy odbędzie się kolejna edycja wydarzenia „Influencer is not an idea”. Najświeższe trendy, konkretne przykłady z kampanii i wiedza od ludzi, którzy naprawdę wiedzą, co działa. Udział w konferencji jest bezpłatny, a dla tych, którzy nie zdołają uczestniczyć w niej na żywo, przygotowano również dostęp do nagrań.

Kiedy warto wybrać się na konferencję „Influencer is not an idea”?

Jeśli:

  • pracujesz w marketingu,
  • tworzysz strategie,
  • współpracujesz z influencerami
  • lub po prostu chcesz być o krok przed resztą

– zarezerwuj miejsce na wydarzeniu już dziś, a 13 listopada dołącz do konferencji online.

Tematy, które musisz znać, jeśli chcesz wyprzedzić konkurencję, to:

  • Stop Being Boring, czyli czego marki mogą nauczyć się od TikToka – Julia Jędrzejewska, TikTok
  • Content curators – dlaczego twórca będzie twoim najlepszym brand managerem? – Zuzanna Śleszyńska, Lettly
  • Social first, czyli jak zrobić kopernikański przewrót w komunikacji marketingowej – Tadeusz Kuchta, Unilever
  • Ekonomia (twórców), głupcze! Co to właściwie jest i dlaczego będzie warte 480 mld dol. w 2027 r.? – Mateusz Cukierski, Sweetspot
  • Czy czaty AI zastąpią influencerów w kampaniach dla marek? Nowa era agentic commerce – Artur Suligowski, Cloudwise
  • Od pojedynczego flightu do ekosystemu kampanijnego – jak marki mogą wreszcie zobaczyć (i policzyć?) wartość, której nie widać w dashboardzie – Zuzanna Ledworowska, Lettly
  • Era tęsknoty: dlaczego w świecie nowości chcemy wracać do tego, co znamy – Emilia Stasiak-Witkowska, Lettly
  • 10 lat influencer marketingu na polskim rynku – lessons learned światowych marek i co jeszcze może nas czekać – panel

Na stronie konferencja.lettly.com można zarejestrować się na wydarzenie.

Organizatorem wydarzenia jest Lettly – agencja strategiczna influencer marketingu, która od ponad dekady pomaga markom tworzyć kampanie, które przynoszą wymierne efekty.

Wydarzenie objęte patronatem Stowarzyszenia Profesjonalistów Influencer Marketingu.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 października 2025

28 października 2025

27 października 2025