Powraca kampania „Tyskiego najlepszego” (wideo)
  • 1
  • 1
5.11.2015

Powraca kampania „Tyskiego najlepszego” (wideo)

Rozpoczęła się tegoroczna odsłona świątecznej kampanii „Tyskiego najlepszego!”. Na etykietach butelek, puszkach i opakowaniach zbiorczych piwa umieszczono nadruki, które połączone w dowolny, kreatywny sposób tworzą niesztampowe życzenia. Akcja promowana będzie m.in. w telewizji, kinach, Internecie oraz podczas eventów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 listopada 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.11.2015

Charakterystyka polskich użytkowników Facebooka i Twittera – badanie firmy Gemius

W 2015 r. z Internetu korzysta 70 proc. Polaków, czyli 24,9 mln osób. Najnowsze badania Gemiusa wykazały, że Facebook i Twitter rosną w siłę wśród polskich internautów. Liczba użytkowników Facebooka to ponad 20 mln osób, co oznacza, że 80 proc. wszystkich polskich internautów korzysta z tego serwisu. Twitter osiągnął liczbę ponad 3,3 mln użytkowników (13 proc. wszystkich polskich internautów).