Powołano jury konkursu Złote Spinacze 2017
  • 0
  • 0
14.06.2017

Powołano jury konkursu Złote Spinacze 2017

Przewodniczącą jury konkursu Złote Spinacze 2017 została Marta Pokutycka-Mądrala z Nationale-Nederlanden. Przewodniczącymi grup jurorskich są: Małgorzata Mejer z Procter & Gamble, Marek Kosycarz z Akademii Leona Koźmińskiego oraz Zbigniew Gajewski – niezależny doradca w zakresie komunikacji społecznej i profesjonalnego wizerunku w biznesie.

Skład jurorski został powiększony do 72 osób. To o 15 osób więcej w stosunku do składu jury poprzedniej edycji. W gronie tym zasiadają przedstawiciele agencji public relations, największych firm i najważniejszych instytucji oraz mediów i środowiska naukowego.

Sędziowie będą obradowali w trzech grupach składających się z 24 osób. Zakres kategorii konkursowych ocenianych przez grupę jurorską może ulec zmianie w razie znacznych dysproporcji w liczbie zgłoszeń do poszczególnych kategorii.

Tegoroczną edycję zaczynamy z nową energią. Mamy dużo większy zespół jurorów, przygotowany na przyjęcie i analizę dużej ilości zgłoszeń. Bazując na naszym doświadczeniu, zmieniliśmy punktację, wprowadziliśmy nowy formularz zgłoszeniowy oraz zestaw kryteriów oceniania. Wszystkie te zmiany mają pomóc nam w bardziej precyzyjnej analizie i ocenie zgłaszanych projektów. Z jednej strony z wielką ciekawością czekam na zgłoszenia, z drugiej mam świadomość stojącego przed nami wyzwania – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzeczniczka prasowa w Nationale-Nederlanden, przewodnicząca jury konkursu.

Przewodniczącym pierwszej grupy jurorskiej został Zbigniew Gajewski, niezależny doradca w zakresie komunikacji społecznej i profesjonalnego wizerunku w biznesie. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: kampania społeczna, event społeczny, corporate social responsibility, event komercyjny, social media, PR miejsca, miasta i regiony, kultura i media, turystyka i rekreacja, moda i styl życia, sport oraz kreatywność.

W skład tej grupy weszli:

  • Liliana Anam, menedżer zarządzająca, CSR Info
  • Marcelina Cholewińska, dyrektor zarządzająca, First Public Relations
  • Dorota Ciszek, ekspert sektorowy, brand communications, On Board Public Relations
  • Jerzy Ciszewski, wydawca, redaktor naczelny, Publicrelations.pl
  • Jakub Dmitrowski, partner zarządzający w Smart Media, właściciel agencji RingPR
  • Agnieszka Durlik, dyrektor gabinetu prezesa oraz rzecznik prasowy, Krajowa Izba Gospodarcza
  • Piotr Filipek, niezależny doradca   
  • Łukasz Goździor, dyrektor Fundacji Marka dla Polski
  • Ewa Hope, docent, pełnomocnik ds. public relations, Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
  • Monika Kaczmarek-Śliwińska, adiunkt Politechniki Koszalińskiej, Wydział Humanistyczny
  • Julia Kozak, intercultural communication strategist    
  • Tomasz Lis, dyrektor ds. komunikacji, rzecznik prasowy, Philipiak
  • Paweł Łukasiak, prezes, Akademia Rozwoju Filantropii
  • Iwona Michalczyk, dyrektor zarządzająca, Garden of Words Group
  • Monika Nowakowska, dyrektor departamentu public relations, Bank Zachodni WBK
  • Michał Nowosielski, BigThinkski
  • Mirella Panek-Owsiańska, prezes, Forum Odpowiedzialnego Biznesu
  • Szymon Sikorski, prezes zarządu i strateg, Publicon
  • Przemysław Staniszewski, partner, Walk PR
  • Cezary Szymanek, redaktor naczelny, Rzeczpospolita.pl, Gremi Media
  • Sebastian Tołwiński, Ferrero Polska
  • Agata Zeman, operations director, 24/7 Communication
  • Radosław Żuk, dyrektor Centrum Kariery i Relacji z Absolwentami, Szkoła Główna Handlowa

Przewodniczącym drugiej grupy jurorskiej został Marek Kosycarz, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: komunikacja antykryzysowa lub kryzysowa, PR korporacyjny, komunikacja wewnętrzna, PR finansowy i relacje inwestorskie, business-to-business PR, employer branding, public affairs i lobbying, przemysł i infrastruktura, nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, medycyna i zdrowie, finanse oraz efektywność.

W skład grupy weszli:

  • Katarzyna Balashov, dyrektor komunikacji korporacyjnej, Ikea Retail
  • Klara Banaszewska, dyrektor generalna, Grayling Poland
  • Bogdan Biniszewski, prezes zarządu, Compress
  • Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu, dyrektor generalny, Press-Service Monitoring Mediów
  • Rafał Czechowski, managing director, Imago Public Relations
  • Andrzej Godewski, współwłaściciel, partner zarządzający, Charyzma – Doradcy Komunikacji Biznesowej
  • Justyna Gościńska-Bociong, kierownik ds. komunikacji i PR, rzecznik prasowy, Medicover Polska, Medicover Försäkrings
  • Anna Hahn-Leśniewska, wiceprezes zarządu, Partner of Promotion
  • Krzysztof Jakubiak, redaktor naczelny, „Puls Medycyny”, „Puls Farmacji”, Pulsmedycyny.pl
  • Zbigniew Jankowski, CEO, Maurent PR
  • Aneta Jóźwicka, corporate relations director Poland, Diageo
  • Katarzyna Kamińska, president, Havas PR
  • Anna Krajewska, członek zarządu, NBS Communications
  • Adam Łaszyn, prezes, Alert Media Communications
  • Eliza Misiecka, dyrektor, Genesis PR
  • Jarosław Nyk, prezes, Vision Group
  • Tomasz Podolak, prezes, Linkleaders
  • Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzecznik prasowy, Nationale-Nederlanden
  • Małgorzata Przybylska, dyrektor marketingu, Trac Trec
  • Łukasz Przybysz, medioznawca, politolog, wykładowca, Uniwersytet Warszawski
  • Justyna Szafraniec, head of communication, Grupa Generali Polska
  • Jacek Trębecki, wiceprezes, Prelite
  • Monika Zakrzewska, prezes, Fundacja Rozwoju Rynku Finansowego

Przewodniczącą trzeciej grupy jurorskiej została Małgorzata Mejer, manager ds. komunikacji korporacyjnej P&G w Europie Centralnej. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: media relations, PR produktu, launch produktu, usługi lub firmy, content marketing – branded content, custom publishing, uroda, higiena i wellness, technologia, IT, telekomunikacja, NGO i sektor publiczny, sektor spożywczy, motoryzacja i transport oraz research & insight.

W skład grupy weszli:

  • Tomasz Alberski, prezes zarządu, Komunikacja Plus
  • Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych, Grupa Żywiec
  • Maria Buszman, wykładowca akademicki, Uniwersytet Ekonomiczny, prezes zarządu, Buszman. Komunikacja. Doradztwo. Badania. Strategie
  • Paweł Bylicki, CEO, Public Dialog
  • Ilona Gajewska, specjalista, corporate marketing & public relations, 3M Poland
  • Marcin Gruszka, rzecznik prasowy, Play
  • Michał Jacuński, wykładowca akademicki, Uniwersytet Wrocławski
  • Monika Jasłowska, head of brands management, Polpharma Group
  • Anna Król, dyrektor Big Book Festival, związana z fundacją Kultura Nie Boli i agencją Go Culture
  • Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza, współwłaściciel, Agape
  • Przemysław Mitraszewski, managing partner, Lighthouse
  • Robert Moreń, dyrektor ds. komunikacji, Benefit Systems
  • Michał Olbrychowski, dyrektor, lider communications consulting, Deloitte Communications
  • Dawid Piekarz       
  • Mariusz Pleban, prezes zarządu, Multi Communications
  • Danuta Raczkiewicz-Chenczke, prezes zarządu komplementariusza, RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • Ewa Sadowska, communications manager, CSR & brand PR lead CEE, UPC
  • Paweł Sanowski, prezes zarządu, Instytut Monitorowania Mediów
  • Sebastian Stępak, dyrektor zarządzający, MSLGroup
  • Grzegorz Szczepański, CEO, Hill & Knowlton Strategies Poland
  • Dariusz Tworzydło, pełnomocnik dziekana, Uniwersytet Warszawski, prezes zarządu, Exacto
  • Alicja Wysocka-Świtała, partner zarządzający, Clue PR
  • Jan Zając, adiunkt, Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii, prezes zarządu, Sotrender

Konkurs Złote Spinacze ma charakter otwarty. Skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 4 lipca do godz. 16:00 (pierwszy termin) oraz do 11 lipca do godz. 16:00 (drugi, ostateczny termin).

Audytor konkursu: KPMG. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.zlotespinacze.pl.

14 czerwca 2017

Reklama

13 czerwca 2017

Reklama