Potencjał rynków zagranicznych dla polskiego e-commerce – raport Fundacji im. Lesława A. Pagi
  • 0
  • 1
6.03.2015

Potencjał rynków zagranicznych dla polskiego e-commerce – raport Fundacji im. Lesława A. Pagi

Rynek e-commerce stanowi dużą szansę dla rozwoju zarówno nowych, jak i istniejących firm. Decydują o tym: stosunkowo niska bariera wejścia, oczekiwany wzrost polskiego rynku oraz duży potencjał rozwoju w innych krajach UE – to główne wnioski z raportu Fundacji im. Lesława A. Pagi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54852 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 marca 2015