Potencjał reklamowy Euro 2012 nie został wykorzystany: raport
  • 0
  • 1
23.07.2012

Potencjał reklamowy Euro 2012 nie został wykorzystany: raport

Euro 2012 rozczarowało nie tylko ze względu na słaby wynik polskiej reprezentacji, ale również z powodu niskich wydatków reklamowych. Potencjału tego wydarzenia nie udało się wykorzystać nie tylko TVP. Takie wnioski przynosi raport specjalny domu mediowego Starlink, poświęcony rynkowi reklamy podczas piłkarskich mistrzostw Europy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lipca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.07.2012

Wprowadzenie na polski rynek usługi „Przycisk życia Sara” wsparte kampanią reklamową

Na polskim rynku wprowadzono usługę mobilną przeznaczoną dla osób potrzebujących nagłej pomocy: „Przycisk życia Sara”. Jest to ogólnopolski projekt firmy Care Center Sara, którego celem jest zwiększenie bezpieczeństwa osób starszych lub o złym stanie zdrowia. W zależności od indywidualnych ustawień potrzebujący może w krótkim czasie uzyskać pomoc pogotowia ratunkowego, policji, straży pożarnej, rodziny czy sąsiadów.