Potencjał kampanii ukierunkowanych na ponowne angażowanie użytkowników aplikacji – raport Criteo
  • 0
  • 0
27.02.2019

Potencjał kampanii ukierunkowanych na ponowne angażowanie użytkowników aplikacji – raport Criteo

Dla specjalistów marketingu z całego świata oczywistym jest fakt, że konwersja może mieć miejsce na dowolnym etapie ścieżki sprzedażowej – pokazuje raport „State of Ad Tech 2019” firmy Criteo. Z publikacji wynika też, że największym wyzwaniem w kontekście dostarczania doświadczeń zakupowych w 2019 r. będzie jakość danych oraz ich fragmentacja.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 lutego 2019