„Postrzeganie upominków reklamowych jako nośnika reklamy” – wyniki badania PIAP - Marketing przy Kawie
„Postrzeganie upominków reklamowych jako nośnika reklamy” – wyniki badania PIAP
  • 0
  • 3
24.06.2014

„Postrzeganie upominków reklamowych jako nośnika reklamy” – wyniki badania PIAP

81,25% marketingowców uważa upominki za atrakcyjny nośnik reklamy – wynika z III etapu badania „Postrzeganie upominków reklamowych jako nośnika reklamy”, przeprowadzonego przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych. 83,87% badanych kupuje tego rodzaju artykuły, aby kształtować wizerunek firmy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 czerwca 2014