„Postrzeganie artykułów promocyjnych jako nośnika reklamy” – II edycja badania - Marketing przy Kawie
„Postrzeganie artykułów promocyjnych jako nośnika reklamy” – II edycja badania
  • 0
  • 1
14.12.2012

„Postrzeganie artykułów promocyjnych jako nośnika reklamy” – II edycja badania

Polska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczyna II edycję badania „Postrzeganie artykułów promocyjnych jako nośnika reklamy”. Badania przeprowadzone w 2010 r. pokazały, że aż 87% firm uznaje artykuły promocyjne za skuteczne narzędzie marketingowe. Wyniki drugiej edycji zostaną zaprezentowane na początku 2013 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 grudnia 2012

13 grudnia 2012