„Postaw zdro przed fit” – nietypowa kampania sieci klubów fitness
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 9
3.12.2018

„Postaw zdro przed fit” – nietypowa kampania sieci klubów fitness

Ruszyła kampania sieci klubów fitness Zdrofit. Jej hasłem jest: „Postaw zdro przed fit”. Akcja zachęca do ćwiczenia dla zdrowia i w zgodzie ze sobą – w opozycji do ulegania presji efektów, wyglądu czy nienagannej sylwetki.

Sieć Zdrofit przekonuje, że marka powinna słuchać swoich odbiorców, nie konkurencji. Kampania „Postaw zdro przed fit” ma być przykładem wychwycenia nietypowych, świeżych dla branży insightów, które wpisują się w wartości firmy.

Przekaz kampanii jest odmienny od tych, które kojarzą się z branżą fitness. Na rynku dominują hasła w stylu: „pokonaj słabości” czy „bądź lepszą wersją siebie”. Jak podkreślają twórcy akcji, powielają one pewne wzorce. Odwołują się do wyzwań i ambicji, wzmagają lub kreują potrzeby, wykorzystują obawę przed społecznym odrzuceniem.

Wstępne tezy dotyczące odczuć i zachowań konsumentów usług fitness znalazły potwierdzenie w wynikach badań (realizator: IQS, metoda: CAWI, wrzesień 2018 r.). W konsekwencji zostały przyjęte jako motyw przewodni komunikacji.

Celem działań jest zmiana podejścia do aktywności fizycznej – zachęcenie do ćwiczenia dla zdrowia i w zgodzie ze sobą, bez ulegania społecznej presji. Aktywności prowadzone są na outdoorze, w radiu i Internecie, w tym w social media.

Komunikacja została opracowana wspólnie z agencją Social Art. W spotach wideo wystąpili autentyczni klienci marki Zdrofit. Filmy nakręcono we współpracy z Good Guys Videos.

  • 9
 

30 listopada 2018