Postaw wszystko na jedną kartę
  • 0
  • 1
16.03.2006

Postaw wszystko na jedną kartę

Karty stałego klienta oferujące korzystne rabaty cieszą każdego. Co jednak zrobić, gdy ich liczba w naszym portfelu systematycznie rośnie i zaczynają się już nie mieścić? Handlowcy muszą mieć świadomość, że z tego względu wybierzemy tylko kilka sklepów, w których będziemy robić zakupy. Istnieje jednak sposób zastąpienia wielu kart rabatowych tylko jedną kartą.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2006

Znakomity rok Publicis Groupe

Publicis Groupe przedstawiła wyniki za 2005 r. Grupa zanotowała m.in. znaczący wzrost organiczny, wzrost zysku netto oraz rekordową w historii przemysłu reklamowego wartość pozyskanych budżetów. Wzrost organiczny Publicis Groupe wyniósł w 2005 r. 6,8 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku 2004. Zysk netto wzrósł o 39 proc. z poziomu 278 mln euro w 2004 r. do 386 mln euro w roku ubiegłym. Wartość budżetów pozyskanych przez Grupę w 2005 r. osiągnęła rekordową w całej historii światowego przemysłu reklamowego wartość 7,8 mld euro. Te dane dają Publicis Groupe pierwsze miejsce w rankingach New Business opublikowanych przez firmę inwestycyjno-konsultingową Bear Stearns. Margines operacyjny grupy wzrósł z 15,1 proc. w 2004 r. do 15,7 proc. w 2005 r. Jest to najlepszy wynik w całym światowym przemyśle.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2006

7 urodziny Wakacje.pl

Polski rynek e-handlu to dzisiaj około 1000 portali, oferujących sprzedaż towarów i usług przez Internet. Tylko 9,5% z nich działa dłużej niż 5 lat. Do tego grona należy gdański portal Turystyczny Wakacje.pl, który zaistniał w Sieci w marcu 1999 roku i jest dziś jednym z najważniejszych podmiotów w turystyce on-line. Pomysł stworzenia serwisu, który umożliwiałby rezerwację ofert wielu organizatorów, narodził się podczas wspólnych wakacji obecnych prezesów firmy - Michała Kaczorowskiego i Mariusza Panka.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2006

Z klientem przez telefon. Ze sobą twarzą w twarz

Telemarketing to używanie telefonu (oraz jego pochodnych: faksu, poczty elektronicznej) do kontaktu z klientem. Pełni różne funkcje: z jednej strony usprawnia procesy sprzedaży poprzez np. gromadzenie i weryfikowanie danych o potencjalnych klientach, selekcjonowanie klientów, inicjowanie kontaktu, sprzedaż przez telefon, serwis posprzedażowy i obsługę klientów. Z drugiej strony jest ważnym narzędziem budującym wizerunek firmy oraz wspomagającym rutynowe działania pracowników firmy. Trudno wszak sobie wyobrazić firmę, która nie kontaktuje się z otoczeniem przy pomocy telefonu. Te kontakty personelu firmy nie mają związku ze sprzedażą produktów, czy usług, ale po prostu… sprzedają samą firmę.