„Postaw na stół Pepsi” – właściciele restauracji w kampanii reklamowej marki napoju
  • 2
  • 1
22.01.2020

„Postaw na stół Pepsi” – właściciele restauracji w kampanii reklamowej marki napoju

Wśród ulubionych sposobów spędzania wolnego czasu młodzi najczęściej wymieniają spotkania w gronie znajomych. To właśnie wtedy najchętniej stawiają na sprawdzone, ale i nowe doznania kulinarne. W kampanii „Postaw na stół Pepsi” udział wezmą właściciele restauracji z Warszawy, Łodzi i Katowic. W działania zaangażowano też influencerów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

22 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.01.2020

PIAP pisze do Ministra Finansów w sprawie zniesienia limitów na nieodpłatne przekazywanie upominków

Zniesienie limitów na nieodpłatne przekazywanie upominków osobom trzecim to od lat oczko w głowie działań lobbingowych PIAP. Teraz pojawiła się kolejna szansa na poprawę sytuacji firm w tym obszarze, ale w zupełnie innym ujęciu prawnym. Izba walczy o zniesienie obowiązku prowadzenia ewidencji upominków. Pisze w tej sprawie do Ministra Finansów, Inwestycji i Rozwoju, Tadeusza Kościńskiego.