„Postaw na stół Pepsi” – właściciele restauracji w kampanii reklamowej marki napoju
  • 2
  • 1
22.01.2020

„Postaw na stół Pepsi” – właściciele restauracji w kampanii reklamowej marki napoju

Wśród ulubionych sposobów spędzania wolnego czasu młodzi najczęściej wymieniają spotkania w gronie znajomych. To właśnie wtedy najchętniej stawiają na sprawdzone, ale i nowe doznania kulinarne. W kampanii „Postaw na stół Pepsi” udział wezmą właściciele restauracji z Warszawy, Łodzi i Katowic. W działania zaangażowano też influencerów.

„Postaw na stół Pepsi” to kontynuacja idei „Stołu Pepsi” z 2019 r. – wirtualnego miejsca, w którym spotyka się grupa znajomych przy jedzeniu i napoju marki. W kampanii letniej 2019 pokazywano „zajawki” przedstawicieli generacji Z. Obecnie zaś prezentowane są opowieści szefów kuchni i właścicieli restauracji.

Akcja prowadzona jest zgodnie z globalnym pozycjonowaniem marki „For the Love of it”. Brand chce w ten sposób inspirować młodych ludzi do podążania za swoimi pasjami, do robienia i celebrowania tego, co kochają.

Młodzi ludzie coraz częściej sięgają po odważniejsze smaki wywodzące się z odległych kuchni oraz mają potrzebę wspólnego celebrowania posiłków ze znajomymi. Dlatego coraz chętniej odwiedzają ciekawe miejsca na stale rozwijającej się kulinarnej mapie miast.

„Postaw na stół Pepsi” to akcja, która zachęca, aby bez względu na wybór miejsca i dania na stole pojawiła się pepsi, bo to najlepsze towarzystwo do jedzenia – powiedziała Lena Ozimska, assistant brand manager Pepsi w PepsiCo Polska.

W ramach kampanii marka podjęła współpracę z osobami, które z zaangażowaniem tworzą dania. Seria sześciu filmów pokazuje, jak ich zamiłowanie do różnych kuchni wpływa na podejmowanie odważnych decyzji zarówno w życiu, jak i w kontekście tworzenia dań.

Pierwszy z filmów opowiada o Marcinie Pałaszu, właścicielu lokalu Pałaszowanie, który na kultowym w Warszawie „Zbawiksie” serwuje najstarszy polski fast-food – zapiekanki.

Kolejne filmy będą sukcesywnie udostępniane w kanale Pepsi Polska na YouTube. Wśród prezentowanych kuchni i dań znajdą się m.in.: shish, tajskie curry, ramen, czyli jedno z najpopularniejszych ostatnio dań wśród młodych ludzi, a także mięsne przysmaki.

Oprócz filmów promocyjnych z udziałem kulinarnych ekspertów przygotowano różnorodne formaty promocyjne, które pojawiać się będą w telewizji oraz Internecie. Wśród nich są spoty o długości 15 i 30 sekund, bumpery w kanałach VoD, display, a także reklamy w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).

  • Spot telewizyjny: BBDO
  • Działania w Internecie, w tym filmy wideo: Artegence
  • Produkcja: Oto Film
  • Zakup mediów: OMD Media Direction
  • Aktywności PR: Questia Communications Management Consultants
  • 1
„Postaw na stół Pepsi” – zachęca marka

Pepsi promowane jako idealne uzupełnienie posiłków

22 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.01.2020

PIAP pisze do Ministra Finansów w sprawie zniesienia limitów na nieodpłatne przekazywanie upominków

Zniesienie limitów na nieodpłatne przekazywanie upominków osobom trzecim to od lat oczko w głowie działań lobbingowych PIAP. Teraz pojawiła się kolejna szansa na poprawę sytuacji firm w tym obszarze, ale w zupełnie innym ujęciu prawnym. Izba walczy o zniesienie obowiązku prowadzenia ewidencji upominków. Pisze w tej sprawie do Ministra Finansów, Inwestycji i Rozwoju, Tadeusza Kościńskiego.