- 1
- 3
#PostanowieNIE – Dove zachęca kobiety do dzielenia się noworocznymi postanowieniami
Marka Dove zachęca kobiety do postanowienia noworocznego mającego być zerwaniem z tymi postanowieniami, które odnoszą się do dążenia do perfekcji i nierealnych wzorców piękna. W kampanii #PostanowieNIE biorą udział influencerki zaangażowane przez Dove.
W nowym roku marka Dove proponuje kobietom nowy rodzaj postanowień – #PostanowieNIE. Ma to być zobowiązanie do:
- niepodejmowania i nieprzyjmowania postanowień nawiązujących do zmian w wyglądzie,
- odrzucenia szkodliwych ideałów piękna.
W 2024 r. na zlecenie marki Dove firma Metrix Lab (Toluna) przeprowadziła badanie „The Real State of Beauty Report” wśród 2 tys. respondentek z Wielkiej Brytanii i USA. Wynika z niego, że jedna trzecia kobiet oddałaby rok swojego życia za idealny wygląd. Z kolei 69% respondentek przyznało, że nie bierze udziału w wielu aktywnościach ze względu na niskie poczucie wartości.
Z badania wynika, że kobiety urodzone między rokiem 1981 a 1995 przejawiają niższe poczucie pewności siebie i w bardziej negatywny sposób postrzegają swoje ciało w porównaniu z przedstawicielkami wcześniejszego pokolenia, urodzonymi przed 1981 r. W rezultacie doświadczają one więcej problemów związanych z postrzeganiem swojego ciała.
Wraz z zaangażowanymi influencerkami zaprasza kobiety do zerwania z ograniczającymi je standardami piękna, tworząc noworoczne #PostanowieNIE
Każda kobieta może napisać na karteczce postanowienie, które na ogół podejmowała, będąc pod presją nierealistycznych ideałów piękna, a następnie ją podrzeć, by uwolnić się od szkodliwych wyzwań.
Dove zachęca do podzielenia się tą wiadomością w mediach społecznościowych. Rozszerzy to organicznie zasięg akcji promującej wartości marki. Wzorem mogą być współpracujące stale z marką influencerki:
- Joanna Koroniewska,
- Ewa Grzelakowska-Kostoglu,
- Kinga Sawczuk,
- Ania Guellard,
- Justyna Lis,
- Karolina Czak,
- Natalia Szymaniec,
- Justyna Mazur-Kuderska.
Kampania ma charakter globalny. Za jej lokalizację odpowiada That One Agency. Zakupem mediów zajął się Mindshare Polska. Agencja Yellowcups prowadzi działania w obszarze public relations.
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie
- 2