#PostanowieNIE – Dove i noworoczne postanowienia - Marketing przy Kawie
#PostanowieNIE – Dove zachęca kobiety do dzielenia się noworocznymi postanowieniami
  • 1
  • 3
11.01.2025

#PostanowieNIE – Dove zachęca kobiety do dzielenia się noworocznymi postanowieniami

Marka Dove zachęca kobiety do postanowienia noworocznego mającego być zerwaniem z tymi postanowieniami, które odnoszą się do dążenia do perfekcji i nierealnych wzorców piękna. W kampanii #PostanowieNIE biorą udział influencerki zaangażowane przez Dove.

W nowym roku marka Dove proponuje kobietom nowy rodzaj postanowień – #PostanowieNIE. Ma to być zobowiązanie do:

  • niepodejmowania i nieprzyjmowania postanowień nawiązujących do zmian w wyglądzie,
  • odrzucenia szkodliwych ideałów piękna.

W 2024 r. na zlecenie marki Dove firma Metrix Lab (Toluna) przeprowadziła badanie „The Real State of Beauty Report” wśród 2 tys. respondentek z Wielkiej Brytanii i USA. Wynika z niego, że jedna trzecia kobiet oddałaby rok swojego życia za idealny wygląd. Z kolei 69% respondentek przyznało, że nie bierze udziału w wielu aktywnościach ze względu na niskie poczucie wartości.

Z badania wynika, że kobiety urodzone między rokiem 1981 a 1995 przejawiają niższe poczucie pewności siebie i w bardziej negatywny sposób postrzegają swoje ciało w porównaniu z przedstawicielkami wcześniejszego pokolenia, urodzonymi przed 1981 r. W rezultacie doświadczają one więcej problemów związanych z postrzeganiem swojego ciała.

Wraz z zaangażowanymi influencerkami zaprasza kobiety do zerwania z ograniczającymi je standardami piękna, tworząc noworoczne #PostanowieNIE

Każda kobieta może napisać na karteczce postanowienie, które na ogół podejmowała, będąc pod presją nierealistycznych ideałów piękna, a następnie ją podrzeć, by uwolnić się od szkodliwych wyzwań.

Dove zachęca do podzielenia się tą wiadomością w mediach społecznościowych. Rozszerzy to organicznie zasięg akcji promującej wartości marki. Wzorem mogą być współpracujące stale z marką influencerki:

  • Joanna Koroniewska,
  • Ewa Grzelakowska-Kostoglu,
  • Kinga Sawczuk,
  • Ania Guellard,
  • Justyna Lis,
  • Karolina Czak,
  • Natalia Szymaniec,
  • Justyna Mazur-Kuderska.
#PostanowieNIE – noworoczna kampania Dove

#PostanowieNIE – noworoczna kampania Dove

Kampania ma charakter globalny. Za jej lokalizację odpowiada That One Agency. Zakupem mediów zajął się Mindshare Polska. Agencja Yellowcups prowadzi działania w obszarze public relations.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez ANIA GUELLARD (@guell.a)

  • 2
#PostanowieNIE – noworoczna kampania Dove
#PostanowieNIE – noworoczna kampania Dove

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 stycznia 2025