Allianz Polska promuje się w kinach - Marketing przy Kawie
„Posłuchaj głosu serca” – kampania kinowa Allianz Polska
  • 1
  • 2
22.11.2024

„Posłuchaj głosu serca” – kampania kinowa Allianz Polska

Celem kampanii kinowej Allianz Polska jest promocja ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz wzmocnienie wizerunku marki.

Podstawą kampanii jest 30-sekundowy spot „Posłuchaj głosu serca”. W reklamie zamieszczony jest kod QR prowadzący do specjalnej strony kampanii. Jej założeniem jest zwiększenie rozpoznawalności naszej marki w obszarze ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz wsparcie sprzedaży.

– Kontynuujemy bardzo dobrze przyjętą kampanię z początku roku, która zachęca do wzajemnej troski o siebie i o zdrowie, do profilaktyki i… wyboru dobrego ubezpieczenia na życie i zdrowie. Wracamy do tej kampanii w przedświątecznej atmosferze, która sprzyja skupieniu się na naszych najbliższych, okazaniu im więcej uwagi – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor departamentu market management, komunikacji i PR w Allianz Polska.

Reklama będzie wyświetlana na blisko 700 ekranach w ponad 300 kinach:

  • sieci Multikino, obecnej w dużych miastach,
  • sieci Kinads, popularnej w mniejszych miejscowościach,
  • w KinoGramie, czyli warszawskim kinie premium.

W ponad 45 kinach sieci Multikino będą ją wspierać dodatkowe nośniki elektroniczne.

Koncept kreatywny przygotowała agencja Plej, a za zakup mediów do kampanii w kinach odpowiada dom mediowy Mindshare.

Kampania potrwa do 19 grudnia.

  • 2
„Posłuchaj głosu serca” – kampania kinowa Allianz Polska

„Posłuchaj głosu serca” – kampania kinowa Allianz Polska

Allianz

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 listopada 2024

21 listopada 2024