- 1
- 2
„Posłuchaj głosu serca” – kampania kinowa Allianz Polska
Celem kampanii kinowej Allianz Polska jest promocja ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz wzmocnienie wizerunku marki.
Podstawą kampanii jest 30-sekundowy spot „Posłuchaj głosu serca”. W reklamie zamieszczony jest kod QR prowadzący do specjalnej strony kampanii. Jej założeniem jest zwiększenie rozpoznawalności naszej marki w obszarze ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz wsparcie sprzedaży.
– Kontynuujemy bardzo dobrze przyjętą kampanię z początku roku, która zachęca do wzajemnej troski o siebie i o zdrowie, do profilaktyki i… wyboru dobrego ubezpieczenia na życie i zdrowie. Wracamy do tej kampanii w przedświątecznej atmosferze, która sprzyja skupieniu się na naszych najbliższych, okazaniu im więcej uwagi – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor departamentu market management, komunikacji i PR w Allianz Polska.
Reklama będzie wyświetlana na blisko 700 ekranach w ponad 300 kinach:
- sieci Multikino, obecnej w dużych miastach,
- sieci Kinads, popularnej w mniejszych miejscowościach,
- w KinoGramie, czyli warszawskim kinie premium.
W ponad 45 kinach sieci Multikino będą ją wspierać dodatkowe nośniki elektroniczne.
Koncept kreatywny przygotowała agencja Plej, a za zakup mediów do kampanii w kinach odpowiada dom mediowy Mindshare.
Kampania potrwa do 19 grudnia.
- 2