Portal ModnaUlica.pl zadba o media relations
  • 0
  • 1
4.07.2012

Portal ModnaUlica.pl zadba o media relations

Agencja Link do Dialogu rozpoczęła współpracę z portalem modowym ModnaUlica.pl. W ramach umowy agencja zajmie się realizacją oraz komunikacją kampanii społeczno-edukacyjnej organizowanej przez serwis – „Bądź oryginalna! Nie kupuj podróbek”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 lipca 2012

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.07.2012

Pełna orzeźwienia kampania reklamowa Lecha Shandy (wideo)

Kompania Piwowarska rozpoczęła intensywne działania promocyjne marki Lech Shandy. Po obecności na Juwenaliach, premierowej emisji spotu reklamowego podczas największego piłkarskiego święta w Polsce, a także rozpoczęciu kampanii outdoorowej nadszedł czas na dalszy ciąg szeroko zakrojonej kampanii reklamowej. Obejmuje ona Lech Shandy Tour – cykl eventów nad polskim morzem oraz spot reklamowy, emitowany w największych stacjach telewizyjnych.