Pop-artowy Albert Einstein w kampanii Deutsche Banku Polska
  • 0
  • 0
12.03.2014

Pop-artowy Albert Einstein w kampanii Deutsche Banku Polska

Deutsche Bank Polska wprowadza do oferty dwie karty płatnicze IQ World MasterCard. Przygotował także dla klientów program lojalnościowy MasterCard Rewards. Towarzyszy temu kampania, w której wykorzystano wizerunek Alberta Einsteina.

Działania pod hasłem „Dla tych, którzy wiedzą, jak kupować z IQ” obejmują publikację reklam prasowych („Viva!”, „Flesz”, „Wprost”, „Voyage”, „Hot Moda”, „Harper’s Bazaar”), ekspozycję kreacji outdoorowych (m.in. nośniki CTL, backlight, frontlight, siatki wielkoformatowe w Warszawie, kreacje w metrze) oraz internetowych (m.in. Onet, WP, Money.pl, Bankier.pl oraz portale specjalistyczno-branżowe).

W kreacjach reklamowych widoczne jest jedno z najpopularniejszych zdjęć naukowca, które zrobiono mu podczas przyjęcia urodzinowego w 1951 r. Twarz fizyka pojawi się także na nowych kartach banku.

Kampanię zapowiadał mural, który namalowano w Warszawie przy stacji metra Politechnika. W fazie teaserowej uruchomiono również stronę www.dlatychktorzywiedza.pl, na której za pomocą aplikacji można było przygotować własne zdjęcie w stylu pop-art i udostępnić je na Facebooku.

Kampania potrwa od 13 marca do końca miesiąca. Autorem projektu graficznego karty jest agencja Directors, kreację kampanii przygotowała agencja AdBirds. Media (outdoor) zaplanował i zakupił dom mediowy PHD, media internetowe: S&M. Wykonanie materiałów i realizacja działań w Internecie: HyperCrew.

  • 3

12 marca 2014

Reklama

11 marca 2014

Reklama