Ponad połowa reklam internetowych nie jest oglądana – w dyskusję angażują się Google i Unilever
  • 0
  • 1
5.12.2014

Ponad połowa reklam internetowych nie jest oglądana – w dyskusję angażują się Google i Unilever

56,1% reklam w Internecie nie jest widocznych dla ludzi – wskazują badania Google. Publikacja ich wyników może zwiększyć obawy o efektywność reklamową kanału online.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50512 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Bogdan

7 lat temu

teoria pływania

Na szczęście dla atakowanych przez reklamy nie mają pojęcia o czym mówią.
Biorąc pod uwagę sposób postrzegania informacji docierającej do człowieka najskuteczniejsza jest reklama tzw. podprogowa tzn. taka której nasz świadomy umysł nie jest w stanie zarejestrować. Wiadomo, że przeciętnego (myślącego) internautę każda reklama co najmniej irytuje - wynika to z faktu, że podstawową zaletą internetu jest oszczędność czasu, a reklamy ten czas po prostu zabierają. Poza tym reklamy jako element z definicji niechciany są szkodliwe dla zdrowia - obciążając nadmiernie i tak w dzisiejszych czasach wielokrotnie przeciążone nasze możliwości percepcji.
Wracając do postrzegania reklam - w momencie uświadomienia faktu jej odbioru mamy większą szansę na świadomą weryfikację i uodpornirnir się na jej wpływ.

Rozwiń komentarze

5 grudnia 2014

4 grudnia 2014