Ponad połowa firm z branży upominków reklamowych planuje zwolnienia. Pakiet antykryzysowy rozczarowuje – badanie PIAP
  • 0
  • 1
8.04.2020

Ponad połowa firm z branży upominków reklamowych planuje zwolnienia. Pakiet antykryzysowy rozczarowuje – badanie PIAP

W badaniu przeprowadzonym przez PIAP – Polską Izbę Artykułów Reklamowych skierowanym do branży reklamowej BTL wzięło udział ponad 450 firm. Prawie 90% uczestników rynku już w marcu 2020 r. odnotowało spadki obrotów w porównaniu do marca 2019 r., z czego co trzecia firma odnotowała spadek na poziomie 75–100% obrotów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.04.2020

IAB Polska apeluje do reklamodawców: nie ograniczajcie drastycznie budżetów reklamowych

IAB Polska wystosowało apel do reklamodawców. Organizacja zdecydowała się na ten krok, ponieważ już teraz wie, że wielu reklamodawców rozważa relokowanie budżetów reklamowych bądź też rezygnację z zaplanowanych kampanii w ramach zapewnienia sobie środków finansowych. Jak podkreśla, zagrozi to płynności finansowej wszystkich ogniw w łańcuchu reklamowym: od agencji, przez domy mediowe, firmy ad-tech, po wydawców.