Ponad 900 decyzji i 223 mln zł kar. UOKiK podsumowuje 2017 r.
  • 0
  • 0
15.10.2018

Ponad 900 decyzji i 223 mln zł kar. UOKiK podsumowuje 2017 r.

Ponad 900 decyzji z zakresu ochrony konkurencji i konsumentów, 223 mln nałożonych kar. Prawie 300 wydanych istotnych poglądów w sprawach sądowych, blisko 1600 zaopiniowanych projektów prawnych. To tylko niektóre z działań UOKiK w 2017 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 października 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2018

Wykorzystywanie w reklamach brand heroes może przynieść długoterminowe wzrosty i oszczędności mediowe. Wyniki badania

Konsekwentne użycie brand heroes i powtarzalnych motywów w reklamach znacząco podnosi reakcje emocjonalne odbiorców. Poprawia także rozpoznawalność marki. Daje też szansę na długoterminowe wzrosty – pokazuje badanie firmy System1. Obecnie jednak tylko 10% wszystkich wydatków na reklamę telewizyjną jest przeznaczanych na tego typu działania.