Ponad 30% polskich przedsiębiorców nie odbiera telefonów od klientów – wyniki badań (infografika)
  • 0
  • 1
30.11.2016

Ponad 30% polskich przedsiębiorców nie odbiera telefonów od klientów – wyniki badań (infografika)

Ponad połowa zleceń dla małych i średnich firm w Polsce pochodzi z Internetu. W związku z tym przedsiębiorcy inwestują w strony internetowe, ich pozycjonowanie i reklamę online. Jednocześnie jednak 34% firm nie odbiera połączeń od potencjalnych klientów – wynika z raportu Fachowcy.pl Ventures.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 listopada 2016

29 listopada 2016