Ponad 2/3 Polaków popiera protest mediów przeciw nowemu podatkowi. Badanie KBR - Marketing przy Kawie
Ponad 2/3 Polaków popiera protest mediów przeciw nowemu podatkowi. Badanie KBR
  • 0
  • 1
15.02.2021

Ponad 2/3 Polaków popiera protest mediów przeciw nowemu podatkowi. Badanie KBR

91% Polaków zauważyło akcję „Media bez wyboru”, czyli przeprowadzony 10 lutego strajk telewizji, rozgłośni, portali internetowych i prasy. 62% go popiera, z czego 3/4 popiera go zdecydowanie – wynika z badania firmy Kantar Polska dla Komitetu Badań Radiowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lutego 2021

12 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.02.2021

Deloitte: Podczas noworocznych wyprzedaży najtańsze oferty czekały na klientów pod koniec stycznia

Noworoczne wyprzedaże w większości skończyły się z końcem stycznia. Sprzedawcy wprowadzają teraz do sklepów nowy asortyment na wiosnę i lato. Jak wynika z najnowszej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w ostatnich dniach stycznia 2021 r. w porównaniu z cenami z połowy listopada 2020 r. wyniósł 2,5 proc., podczas gdy na początku miesiąca było to 3,7 proc. Oznacza to, że wraz z upływem miesiąca obniżki się pogłębiały, a sklepy chciały pozbyć się zalegającego towaru. Jednocześnie przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo analiza ofert ponad 1000 sklepów z branży e-commerce pokazała, że klientom mogło być trudno znaleźć produkty, które faktycznie były znacząco przecenione.